1 Aralık 2009 Salı

SEVİYORUM BAYRAMLARI !!!

Bayram bitti....
Nefes almadan çalıştım....Bayram topu çınlasın diye beklerken sonunda tam bilgisayarımı elime almıştımki kapı zili durmadı.Yaklaşık 250 kişiyi bulan misafirlerimizin son postasını uğurlamanın ve 4 tepsi baklava, 2 tencere sarma,2 tepsi laz böreği aynı zamanda kurban etinin yarısının bitmiş olmasının mutluluğu ile bu bayramıda noktaladık..
Bugün işimin başındayım ve külçe gibi ağırım kararım şudur ki  kadınlara her bayramdan sonra 2 gün dinlenmeleri için izin verilmeli....
Umarım bir dahaki bayramda böle kalabalık, belki hüzünlerimizi gözlerimizin arkasına kısa bir süreliğine saklayarak, tatlılarımızı hepberaber sevdiklerimizle tatlı olaylardan konuşarak, birbirimize Nasılsın? diye sorduğumuzda "İyiyim" cevabını duymaya devam ederek, bütün birbirimize sarılmama çabalarımıza rağmen dayanamayıp yapış yapış öpüşüp sarılarak, kimse eksilmeden, acı yaşamadan sağlıklı, huzurlu yine ailelerimizle ve sevdiklerimizle beraber gireriz ....
Herkesi seviyorum....Nice Bayramlara...

11 Comments:

Moda Sokağı-Eylül said...

Ne güzel dileklerde bulunmuşsunuz,amin diyorum hepsine tek tek..

evcilik said...

canım bu geçen bayram tüm umutlarını aydınlığa çıkarsın.
ziyaretin için teşekkürler..
sotuna gelince ilk yaptığım beyaz melekli kırlentin kumaşını döşemeciden aldım ve üzerine mavi ince kaneviçe döşedim,işledikten sonra iplerini tek tek çekip mavi kaneviçeden kumaşı ayırıyorum ve desen ortaya çıkıyor..
en son sade örnekler ise bana ait değil ama o tür kumaşları DMC nin ürünlerini satan tuhafiyelerde bulabilirsin,onlara extradan kaneviçe döşenmiyor direkt işleniyor.
bilmem ne kadar aydınlattım ama elimde bir örnek var bitirir bitirmez yapım aşamalarıyla beraber yayınlayacağım..
sevgiler,selamlar..

dusunenbalik said...

Ben yanlış mı okudum yoksa sen 250 kişi mi dedin? :)

Ballı Cimcime said...

Amin.. canım, daha nice bayramlara sevenlerimizle kavuşmayı dileyelim. Bu arada bilseydim o mamaların olduğunu kesinlikle ben de gelmek isterdim:))) Sevgiler...

kupia papalina said...

Moda Sokağı'na...
Dileklerim umarım hepimiz için gerçek olur:)

Evcilik'e..
Elindeki örneği merakla bekliyorum.Aşamalı olarak gördüğümde daha iyi olacak sanırım..Hatta süper olacak..Teşekkür ederim..

Düşünen Balık'a..
Evet daha fazladır ama eksik değildir..Aşiret değil ama geniş bir aileyiz:))

Ballı Cimcime'ye...
İstadiğin zaman haber vermen yeterli canım:))

özge said...

amiiin

nika said...

az yorucu çok eğlenceli nice bayramlar dilerim :))

Unknown said...

çok yorucu ama eğlenceli bi bayram geçirmişe benziyosunuz..umarım sana yardım eden birileri olmuştur yoksaa hepsinin altından kalkman çok zor olmuştur :):)neyse sağlık olsun ba bayramlarda yorulalım diyorum ben sevgiler kupia papalina

Cafe Aroma said...

Çok güzel dilekleriniz var, dilerim hepsi hepimiz için gerçekleşir. bayanlara bayram sonrası izin konusunda tamamen arkanızdayım :)

sesiber said...

İzleme listemde sizi görünce bakayım, dedim. Yine bir Brezilyalı falan almış izlemeye, diye düşündüm. Blog isminden dolayı:))
Çok şeker bir blogmuş, made in Turkey miş üstelik. Benim gibi ev-dekorasyon alışverişlerini de pek severmiş sanıyorum sahibesi. Görüşmek üzere...
Sevgiler
Sibel

kupia papalina said...

özge ve nika..
Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim..Hepberaber güzel bayramlara..
Beyza..
Canım kardeşim ablasını hiç yalnız bırakmadı:))Güzel dileklerine katılıyorum..
Cafe Aroma..
Dimi ama Bi imza kampanyası başlatıp meclisemi gitsek ;)
Sesiber..
Beğenmene çok sevindim..Blogum olmadan önce takip ettiğim bloggerlar arasındaydın..Ozmanlar sık kullanılanlardaydın..Artık yanıbaşındayım:)))
Teşekkürler..