2 Aralık 2009 Çarşamba

GELSENİZE BİZİM BURAYA :((


Türkiye'ye gelmesini istediğim markalardan biri ANTHROPOLOGİE
Ama sanırım çok uzak şuanda olursa mucize olur..
Aslında online alışverişi var daha önce denediğimde başarılı olamadım...Çünkü sadece 30 ülkeye satış yapıolarmış ve onlar arasında biz yokuz ..Çok sinir olmuştum bir ara protesto edip yüzlerine bakmadım...Ama sonra şu aşağıdaki ürünleri gördüm ve yelkenler fora:))






Alttaki turntable'a bayıldım aslında benim ilgi alanım pikaplar ama buda çok orjinal Mudo yeşil konsolun üstüne çok yakışmazmı?








 Vee bu bardaklar ve çatal bıçak takımının gönlümde ayrı yerleri var ://
 Kesin kararım var ama mutlaka bu tarz bir çatal bıçak takımı bulucam varmı sizin bildiğiniz?


3 Comments:

dusunenbalik said...

Yeşil konsol ve şarap kadehi gayet şık ;)

Sıla Yılmaz said...

çatal bıçaklar zara home ve habitat da var

kadehten ise aynı formda olmasada metal geçişli olarak yine zara home da var :)

kupia papalina said...

düşünen balık..
Bende kendi malım gibi ikisinide çok seviyorum..

Siu..
Yaawww aklıma takıldı şimdi..Benim olmalılar..Teşekkür ediyorum..

Ayşe Şakarcan..
Kıyafetleride çok güzel sana sonuna kadar katılıyorum..Sanırım sadece Amerikada tanışabilecez kendileriyle..