19 Aralık 2009 Cumartesi

DOĞUMGÜNÜ!!

  Bugün neşoş'umun doğum günü ben hediyem kendisine ulaşana kadar pek umursamıyomuş gibi yapıyorum ...Evet klasik,tipik bi davranış ama zaman zaman uygulamak çok hoşuma gidiyor yaaww...
Hediyemde bir problem çıktı malesef.Haftaiçi elinde olacak sanırım...
Yeni yaşının en büyük hayali İspanya'ya gitmek..
Bende yeni yaşının  hayallerini bir bir vereceğini biliyorum...
Onun için yeni yaşının ilk gününde ilk adımı atmak istedim...
Çok farklı başladı bizim dostluğumuz...İlk önce mak ile arkadaşlardı ben sonradan girdim aralarına..3 kişilik bir arkadaşlığa o zmanlar inanmıyordum...Onun için mesafeli yaklaşıp aralarına girmemeye çalışmıştım...
Ama bir anda herşey değişti...Arada "dost acı söyler" lafının arkasına saklanmış gerçeklerle kırsakta birbirimizi...3'müzde bildik birbirizin gerçek kalbini...Acıdı kalbimiz gerçekler karşısında ama o kadar arkamızdaydıkki birbirimizi...Etkisiz eleman oldular bize...Beraber hayaller kurduk, birbirimizin gelecek rotasını çizdik, yanlış-doğru yapıyorsun dedik...Sabahlara kadar analiz yaptık aşkları,dostları,yalanları,dersleri....
Tek sorgulamadığımız birbirimize olan sevgimizdi.....
İyiki doğdun canım..İyiki varsın..Seni seviyorum...

Dost yayınlarının bu kitaplarını seviyorum.... Nerede kalıp, nerede yemek yiyebiliriz?Herşeyleri kasaba kasaba fotoğraflarla beraber anlatıyor..Umarım beğenir...
Aklınızda bulunsun belki sizde sevdiğiniz birine böyle bir hediye vermeyi düşünürsünüz....