24 Aralık 2009 Perşembe

TROYA'NIN ALTIN MİRASI!!

Atasay'ın koleksiyon ürünlerine dikkat ettinizmi hiç?Ben bayıldım hepsine tek tek....Aşağıda koleksiyonlarından benim olsun istediklerimi ekledim ://
Yaşayan Anadolu Takıları adını vermişler.
Ve ..
İmparatorluk Kadınları
Deniz Hazineleri
Troya'nın Altın Mirası
Altın Taşıyan Nehir Paktalos
Soy Sonsuzluk Bolluk Bereket 
olarak kategorilere ayırmışlar..Bu ürünlerini hiç değiştirmesinler söz veriyorum hepsinden alıcam...Sırayla Ama hepsi benim olsun istiyorum...Şuanda rüyalarımda benimler zaten.İlk olarak yüzüklerden birini alıp soyağacımızı başlatmak istiyorum izninizle..:()tık

 
 
 

 

 


 





                                                              
 

5 Comments:

zizim bizim said...

Ne güzel bir koleksiyon olmuş gerçekten. 2. sıradaki küpeler favorim oldu..

serrpil said...

Evlenmeden önce genç kızlığımda gezerken, ozamanlar takı sevmediğim için, hep kuyumcu vitrinlerine bakan garfield gibi cama yapışan arkadaşlarımı çekiştirirdim yeter artık diye, saatlerce vitrin önünde modellere baktıkları için sinir olur dayanamazdım. Zaman geçtikçe söz,nişan, yüzükler, evlilik,bilezikler kolyeler derken bide baktım o çekiştirdiğim vitrinden uzaklaştırmaya çalıştığım sinir olduğum arkadaşlarımın yerini şimdi ben dolduruyorum. Her ne kadar onlar kadar uzun kalmasamda vitrin önlerinde ve içerde takıya alıştım bi kere, artık olmazsa olmazlarımın arasında, ama altın,ama gümüş, ama emitasyon...

seninde bulmuş olduğun bu modeller harika valla incelik ve emek isteyen takılar ben çok beğendim, inşallah hepsi senin olsun güle güle tak sağlıcakla...

kupia papalina said...

zizim bizim...
Evet bende bayıldım onlara:/ başarılı bi koleksiyon gerçekten..
serpil..
bende aynı senin gibiydim..burma bilezik takıcak halim yok derdim..Ama artık hem gerçekten güzel ürünler yapılıyor ve sanki içine çekiyor seni..Bide işin içine evlilik durumları girince gerçekten kendini bi anda mücevher dünyasında buluyosun:))güzel dileklerin için teşekkür ederim..Görüşmek üzere..

Özge said...

bugünün anlam ve önemi çok büyük nişanlından böle bir hediye alman dileğiylee :)en güzel gününü kutluyorummmmmm

kupia papalina said...

Çok teşekkür ederim özgecim..Darısı senin başına inşallah:)))
Öpüyorum kocamaann seni...