4 Aralık 2009 Cuma

Çı Çı Çı Neler Yapmışlar...


Samsung'un uzaktan kumandalı elektrik süpürgesi..
30 kare çekim yapıomuş ve kirli yüzeyleri ve zarar verebileceği yüzeyleride temizlemiyormuş..Bak sen yaaw!!!

Belki ilerde ama şimdi bunu alan kişi içinn;
"Ayyyy tembel gelin, evi bile yattığı yerden süpürüyo"
cümleleri kulaklarımda çınlıyor..tık



            
Benim gibi diyet yapamayanlara moral bozucu bişi..
                               FİTBİT..Takıyosun fitbitini..O senin için o gün neler yemişsinde kaç kalori almışsın,sonra o kalorileri yakabılmişmisin,yürümüşmüsün, uyumuşmusun hepisi hepisini bir bir yüzüne vuruyor..
Gelişebilecek replikler..

x:Yokk walla bugün hiç bişi yemedim..Ben su içsem yarıyor..
y:Hahh dur bakıyım fitbitinden şimdi örencem herşeyi...
x: Yaw bu aletin reset düğmesi yokmu?








KIWI&POM Party Box, Karaoke makinesi tak bilgisayara bak dalgana :))
                                        (Bu reklam cümlesinin telif hakkını istiyorum!!)

Hahh bu güzel bunu sevdim...Çünkü şarkı sölemek benim beceremediğim ama çook sevdiğim şeyy... Sesimi ben beğeniyorum ama, şimdiye kadar sevgülümden başka beğenen olmadı (canım benim) Kardeşime çok sölerdim küçükken her seferinde ağlardı minnoşum dayanamazdı://
"Sevemediiiimmm karagözlüüm seni doyuncaaaaaaa
Hep kıskandım seni eldennn yıllar boyuncaaaaa "






7 Comments:

Ballı Cimcime said...

Canımcım ben bir tane fitbit, bitane de tembel hatun süpürgesinden istiyorum. Tam bize göre yaaa... Zamanı pratikleştirmek ne güzel olurdu:)) Sevgilerimle...

Ballı Cimcime said...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ceydabural said...

süpürge ne şahane bişi ama o fitbit için biraz söylemek zor ama rest düğmesi varsa iyi :)

kupia papalina said...

Ballı cimcime..
Bende çok sevdim:))Ev süpürmeyi hiç sevmem bide ütüyü..Keşke Bütün temizliği yapabilen bi robot çıkarsalar..Mutfağıma sokmam ama:))

Fotoğraf penceresinden..
Benim içinde zor yaww..Zaten rejimdeyim..Bu aralar takıntılıyım yani:/

Unknown said...

bende bitane fitbit alabilirmiyiiimm :)tam beni anlatan bişey bulmuşssunuz inşalah bigün benimde olurr :)

komançi said...

bu fitbit ucuz bişiymi ya. şu günlerde çok ihtiyacım var!
(bunu türkler yapsa heralde türkbiti olurdu adı ve sürekli yarasın koşum derdi :)

kupia papalina said...

Özge ve komançi..
Fitbit 100 dolar cıvarında bence bıras daha bekleyın derım ben eminim eminönünde yarı fiyatına düşücektir;)Bende sevdim ama işte sabah yediğim çikolataların hesabını akşam kendime bile veremem heralde:(