15 Aralık 2009 Salı

GECE'NİN KAHRAMANI....


Bana Bir Koca Lazim
Yükleyen sayit. -


MErhabalarrr
NAsılsınız..İyisiniz...Bende iyiyim, güzelim... Bir önceki postumda anlattığım gibi bu hafta yoğundum ve işlerimi ancak cumartesi öğlene bitirebildim ve cuma aksamki planımızdan feragat ettim:((
Çok güzeldi hala arkadaşımın parmağındaki yüzüğe alışamamış olsamda onun adına çok mutluyum...Yeni eniştemiz aslında bizim üniversiteden hocamız..Kendisini 1-2 kere not için kapısını aşındırdığımız hatta mak'ın muhteşem gafıyla (hocam dersiniz çokda önemli bişi diil diyerek bitirmişti bütün emeklerimi) en son çare olarak 1-2 damla gözyaşı dökmüştüm karşısında ://  Ve zafer benim olmuştu..Gerçi burda olan benim yaşlarıma olmuş bende o zman seviniyordum benim başarım diye bizle beraber yaşlarım 30 kişiyi daha kurtarmıştı aslında asıl kahraman mak'mış:)))Neyse biz büyüdük,serpildik,mezun olduk,çalışmaya başladık makbuş bizim okulda bir sempozyum verdi ve orda işte gelişerekten bu durumlara geldik.....
    Küçük bir sürprizim vardı aynı zmanda canım arkadaşıma..İnci'nin muhteşem kurabiyeleri..Nişan pastasında bir problem olmuştu ve ortada yoktu..Bir anda ben sepeti çıkarınca işte pastamız diye herkese sevinç çığlıkları attırdık incinin kurabiyeleriyle beraber..O gece defalarca arayıp teşekkür etmek istedik kendisine..Hepsi birbirinden güzeldi kimse yemeğede kıyamadı zaten bu sefer fikirler atılmaya başlandı nasıl saklanır diye o kadar muhteşemlerdi..En son birileri abartarak verniklesekmi acaba felan diyodu..:))Bu sefer kahraman ben ve incinin kurabiyeleri olmuştu...
 
Seni Seviyorum canım kardeşim...Sen mutlu olmayı hakettin...Hani hayallerimiz vardı ya bak hepsi bizimle..Bende mutlu olmak istiyorum diyodum ardı ardına fallar bakıyoduk,ağlıyorduk,gülüyorduk ne kadar çok şey yaşadık beraber seninle...Kırmadık birbirimizi.. bizbirimizin pırlantalarıydık 4c siyle beraber:)) berrarklığını bozdurmıcaktık hiç kimseye..Herzaman yanındayım üstüne atılan her çizikte seninle beraberim,ben temizlerim çiziklerini sen korkma hiçbirşeyden,endişelenme....Sen mutluluğunun keyfini sür,hayallerinin peşinden git her tökezlediğinde ben arkandayım kaldırım seni...

6 Comments:

Kurabiye Dükkanı by İNCİ said...

Waaoooww, kahraman olduk demek. Çok sevindim yazdıklarını okuyunca:)) Ama keşke nişan pastası da sorunsuz olsaydı da üzülmeseydi arkadaşın.

Bir ömür boyu mutlu olsunlar, hayat onlara hep gülen yüzünü göstersin, darısı tüm sevenlerin başına.

Sevgiler,
İnci

kupia papalina said...

Kurabiyelerin üzülmesine fırsat vermedilerki canım..Süper oldular çok teşekkür ederiz..Ellerine sağlık..Hepsi birbirinden muhteşemdi..
Görüşmek üzere..

cepaynası said...

bayıldım kurabiyelere...
özellikle papyonlu,inci gerdanlıklı olanlara...

ellerinize sağlık...
bu arada nişanlı çifte mutluluklar...

kupia papalina said...

Bende kendime hatıra olarak onlardan ayırdım çok şirinler..sana katılıyorum...Çook teşşekür ederim..

beyza said...

bende bayıldım kurabiyelere kurabiye dükkanı nın kendi sitesine girince kendimizi kaybettik nerdeyse ev arkadaşımla..ama bu kadar güzel olmalarının bir deazavantajı var buradan duyrulur..herkes 3er 5er aldığı için saklamak için size 1 tanecik bile kalmayabilirr öyle değilmi sayın kupia papalina ??:):):)

kupia papalina said...

Beyza..
Evet hepsi birbirinden güzeller..aynen sölediğin gibi oldu sadece 1 tanecik ayırabildim kendime hatıra kalması için...:))