15 Aralık 2009 Salı

TEFAL'İN BİZE ACTİFRY JESTİ..

Ben fritözümü gerçekten çok sevdim..Aslında ilk başlarda sadece patates kızartmak için o kadar para verilmez diye düşünüyordum..Taa ki  internetteki araştırmalarım sonucunda bu siteyle karşılaşana kadar kestaneden,armut tatlısına,irmik helvasından(çok severim) böreğe kadar bir çok şeyi yapabileceğimi görene kadar fikrim    değişmemişti..Sonra tuttum tefalin yolunu her ayrıntıyı sormanın ardından elimde poşetim çıkıverdim mağazadan...
Hiç pişman değilim şu anda....Tefalin büyük bir jesti olarak görüyürım, ürünün yanında verdikleri yemek kitabının sayfalarını her çevirdiğimde...
Ben aldığımda fiyatı  450.00TL idi.Şimdi 350.00 TL ye felan düşmüş sanırım... Hem sağlıklı kızartmalar yapıcam hemde zamandan kazanabileceğimi düşünüyorum..Malum deniyemedim henüz ama actifry'ım  için aşırı derecede sabırsızlanıyorum...Bir araştırın bakalım siz neler diyeceksiniz...

8 Comments:

Dominika said...

bende çok istiyorum bu makineyi.. biraz daha düşer mi acaba fiyatı :P

Begonvilli Ev said...

Güle güle kullanın.Şu an mutfağım yenileniyor. Bu ürün de tam bana göre, mutlaka alacağım. Fiatının düşmüş olmasına da çok sevindim.

PINK PRINCESS said...

Güle güle kullan gerçekten az yağla kızarması süper ama zamandan kazanmak konusunda aynı şey geçerli değil çünkü en az 30 dk lazım:)

Burcu Çalışkan said...

Fiyatının düşmüş olması da iyi olmuş benimde ne zamandır aklımda, tek düşüncem onu nereye koyacağım :)) sende güle güle kullan güzel güzel mamalar yap olurmu. bu arada mailini gördüm çok teşekkür ediyorum bunuda beğendim aklımdaki tam netleşene kadar kullanmaya düşünüyorum, eline sağlık

kupia papalina said...

Dominika ve begonvilli ev..
Teşekkür ederim..Bence bu gidişle düşer çıkalı ne kadar oldu 100tl düşmüş bile:))
pink princess...
Yaa evet tafiflerde genelde 30 dk.vermiş.Ama kendi kerıştırma özell.olduğu için diğer fritözler gibi başında beklemek zorunda diilsin.30 dkkada diğer şeyleride ben anca yaparım:))
Burcu..
Evet biraz büyük gerçekten..Teşşekür ederim..Rica ederim bu arada görüşürüz tekrar..

ŞIKELLA said...

bende çok beğeniyorum bunu. ama yer sıkıntım yüzünden hayıflanmıştım:(

Unknown said...

Ben de çok sevdim bu Actifry'ı!Herşey pişirilebiliyor içinde sanırım!Kendi evime taşınayım,hemen alacağım ben de!Şu an oturduğum evde koyacak hiç yer yok çünkü:)

Unknown said...

bence sen evleninceye kadar ve kafandaki 1737284 tane detayı evine uygulayıp her şeyi dört dörtlük yapana kadar dayanamazsın bu fritözü kullanmaya..iyisimi bir dene sen bunu kendi anneciğinin evinde bir kaç testte yapsan fena olmaz hem mazallah damat beye rencide olma sonra oralardaa =)=)küççük bir tavsiyeeee:):)