3 Aralık 2009 Perşembe

MOZAİK HAYALLERİM...

Ben aslında hiç sevmezdim mozaik taşını  Ama bunlara bayıldım
Sanırım hiç çıkmazdım burdan 
Duşuma girer,arka tarafa geçer yatar,ordan kalkmadan yemeğimi, şarabımı,müziğimi ve laptopımı alıp hayatı ordan takip ederdim, sıkıldımmı camdan bakıp sonrasında cumburlop suya...







Kitabımı okurken yakardımm abajurlarımı....



Süzüle süzüle merdivenlerimden inerdim...Mozaik halıma basaraktaann...
Salonuma geçerdimmm..





 
                
                 Aaaaa O da ne canım sevgilim portremi yaptırmışş...

 

                Portremin önünde oturur..Biraz Tv takılırdımm :)))

 

   Pencere açık kalmış...Uuuhh Üşüdüm..
  Gözümü açtığımda aklıma ilk gelen bizim tanıdık mozaikçi Zeki amca..
Nerdeydi yaww telefonu...Küfür saymazsa fotoğrafları gösteriyim...
        
                                                        

6 Comments:

dusunenbalik said...

OOOWw abajurlara bayıldım,tam tasarım ötesi :)

Scarlet said...

harikaa ve çok şık:)

Duygu said...

Muhteşem görünüyorlar.Özellikle damask desenli duvar döşemesi ve abarjurlara bayıldım;)

Dominika said...

hepsi çok güzel de abajur ayrı bir güzel :))

kupia papalina said...

Herkesin ortak favorisi abajurlar..
Bende abajurlarını beğendim çok :))
Portrelerde de ayrı bi sanat yapmış...

özge said...

ne kibar ne düşünceli çocuk bak portrene kadar düşünmüş:)