26 Aralık 2009 Cumartesi

MODA MI?




Aslında çoğu insanın kabul etmediği bir gerçek bu..İnsanın dış görünüşü, tarzı stili kendisini anlatır..Şekilciliğe önem vermiyorum diyenler, kollarında LV çantalarıyla dolaşır..Ama aslında "doğru sölüyorsun şekilciliğe değil taklitçiliğe önem veriyosun" diğe yüzlerine bağırmak gelir içimden...
Neden bibirimizin aynısıyız...Neden onda bu var değip arkasından durdurulamaz bir arzu içinde başkasında olan şeye sahip olmak istiyoruz...Bu çocuklukta başlıyo sanırım Ayşe'nin  şu barbiesine özeniyoruz, Mehmet'in uzaktan kumandalı kırmızı arabasına....Çocuklarımıza farklı olmayı aşılayamıyoruz sanırım....Mağazaları talan edip Ayşe'nin barbiesini bulmak yerine ona kendi yaptığımız bebekle mutlu olmasını öğretemiyoruz....Evet mutlu olamıcak belki benim yaptığım bebekle ama kimsenin taklitçiside olmayacak...Başkasında olan şeye özenmeyi değil, farklı olanı sevmeye, öğrenmeye alışacak....

Bence bizim ortak yanlışımız herkesde olan şeyin moda olduğunu sanmak....

"Son trend kısım buuuu...Tatlım sen çok geride kalmışsın"...Önce bi İphone un olcak Sonra taytını çekiceksin altına UGG olabilir son moda sanırım ..

x:Ama benim bacaklarım çarpık tayt olmaz
y:olsun kızım bişi olmaz moda bu...Napcan giymicen gerimi kalcan? Ama UGG ını pembe alalım farklı olsun kimsede yok pembeeee UGG

Yaaa varmı böle bişi... Gerçekten sölüyorum pembe UGG ıyla farklı olduğunu modaya kendi tarzını kattığını düşünen çok insan var...
Mağazalarda pazarlama yöntemi bile çok garip..Bunu çok satıyoruz, son moda bu..Herkes bundan sipariş veriyor...
O zman kalsın ben almıyım canım ...

Artık kitaplar bile aynı durumdalar...Moda yazarlar var ... hayatında bir kitabın yüzünü bile açmamışlar Önce "SECRET" la başladılar bu kervana uymaya  herkesin elindeydi..Tuna Kiremitçi coştu bi ara... yeni son yazar trendimiz ELif Şafak "Aşk" o kitaptan bişi anladılarmı bence hayır...Hatta çevremde duyduğum çoğu insan "Ben Aşk'ı anlatıyo sandım aldım" diyo..Eee yavrum sen bakmadınmı içinde ne yazar bu ne anlatır?
"Herkes onu okuyo ne bilimmm"  oku sende oku belki biraz beynin çalışır düşünme yetini kazanırsın geri...

Moda olmaması gereken bişimi hayır ama gerçek olan modanın içinden kendi modanı yaratabiliyosan...Evet bu kazak, şu kitap  tam X in tarzı dedirtebiliyorsan.. Bana göre sen varsın, yaşıyosun dünyada bi yer dolduruyosun...Evet evet sen küçük dünyanın  ikoncanısın:))  
Herzaman sölediğim nacizane bişiyi söleyip bitiriyorum 
Arkadaşım herkesde var olan son moda değil, modası geçmiş demektir...



6 Comments:

dusunenbalik said...

valla düşüncene 10 puan verdim ;)
sevdiğim bir laf vardır orjinal olmak istiyorsan kendin ol!
;)

noyumberry said...

Bence de sence:)
bu alışkanlık maalesef küçük
yaşlarda ailenin eğitimiyle kazanılıyor.Sonra da mutsuz bir toplum oluyoruz..sevgiler...

paper doll.. said...

ohhh içimin yağları eridi okuyunca:P
sonuna kadar katılıyorum..

ruşyena said...

ne güzel bir konuya parmak basmışsınız... sevgiler...

Benhurum said...

Merhaba kupiacığım ben hala senden cevap bekliyorum ve de seni merak ediyorum nerelerdesin hiç sesin çıkmıyor umarım herşey yolundadır, en kısa zamanda haberlerini bekliyorum..

cecilia said...

çok doğru dile getirmişsin bende herkesde olan bişeyi sevmiyorum, moda olan bişey benim için kötüyse kötüdür sırf moda diye kullanamam veya giyemem. Bitsin bu kızılay dağıtmış gibi gezme çılgınlığı :) özgün olsun herkes kendi tarzını yaratsın ha tamam cidden güzelse estetikse esinlenirsin sende denersin ama abartanlar gerçekten komik oluyor ;)