7 Aralık 2009 Pazartesi

HERGÜNÜMÜN TEK RUTİNİ....



Vazgeçemedim, hiç birgün aldatmadım ben onu,  oda beni bırakamadı..
Hergünümün tek rutini Türk Kahvesi..
Ben dudaklarımla anlatırım köpüğüne hüzünlerimi,mutluluklarımı,tereddütlerimi, O da  bana telvesiyle cevap verir...
Acı içerim kahvemi.. 
"Kahvenin kahve olabilmesi için şeytan kadar kara,  cehennem kadar sıcak, cennet kadar güzel, ölüm gibi acı olması gerekir" kabul ederiz aramıza bu söylevide ....

Severim onun içinde olduğu sohbetleri..Dostlarımla, sevdiğimle, annemle, kuzişimle,kardeşimle...
Aşıkların ilk buluşması onunla başlar, kederlendiğinde onunla konuşursun sana anlatır, sarhoş olur dünya döner onunla durdurursun, bir fincan kahvenin kırk yıl hatrı yokmudur ki senin için..
Atalarımızdan mirastır bize, başkaları sahip çıkmaya kalksada değiştiremezler gerçeği..
Bizimde mirasımız olmalı çocuklarımıza, torunlarımıza.Bırak gitsin bakır cezvesinde dumanı tütmeyen, tarihi, sevdası, hatıraları olmayan kupalarındaki kahvelerini.
Hayatın, sevdaların, kızgınlıkların, arzuların geçip gidiyor işte.. Yalnız koma kendini  bırak sana yoldaşlık etsin serüveninde....
Al sigaranı, buz gibi soğuk limonlu suyunu anlat ona içinden geçenleri....
Ağla, gül, sinirlen emin ol ortak olacak sana ve yollarınızı ayıramadan beraber yaşlanacaksınız....

8 Comments:

Fikir/Siz Yazılar said...

HARİKA BİR YAZI İÇİM ÜRPERDİ, KAHVE TADINDA BİR HAFTA DİLİYORUM, İZMİRDEN SEVGİLER, SAĞLICAKLA KALINIZ.

ceydabural said...

çok hoş bir yazı olmuş keyifle okudum :)

Burcu Çalışkan said...

Kahve tutkusunun kelimlere dökülmüş en güzel hali herhalde, şimdi kendime ısmarlayayım bende :))

LiLa said...

Bana kokusu yeter çok aramam kahveyi..yada ararım ama yalnız olduğumu hatırlatır işde o zamanlar.Birkaç dost bir arada içine muhabbet katılmış bir kahveyle,yalnız içilen acı kahvenin farkı büyük..Zaman zaman keyifli olur bir fincan kahve,mis gibi kokusu mutfakda dolaşırken.
Ama yinede yalnız başıma içtiğim kahve çok dokunur bana...yanına bir dost yok mu???

evcilik said...

harika bir yazı,benimde hayatımda ki en vazgeçilmez rutinim,hele hele keyifli bir sohpette varsa yanında....
az önce arkadaşım vardı beraber yudumladık ve yazını onada okudum.sevindirik olduk..
paylaşım için teşekkürler..
sevgiler,selamlar..

kupia papalina said...

Fikri alem..
Çok teşekkür ederim..İzmirde olmak orda içmek vardı kahvemizi..Selamlar..

Fotoğraf penceremden..
Teşekkürler..Bende güzel fotoğraflarına bakarken keyifle içiyorum kahvemi:))

Burcu..
Afiyet olsun..Güzel kadrajından bi tanede kahve fotoğrafı beklioruz senden:))

Lila..
Dediğin gibi iki türlüde tadı çok ayrı benim için..Benim yalnız zamanlarımın en büyük dostu öle bi bağ oluştu aramızda:))

Evcilik..
Çok sevindim bende aranızda sohbetinize ortak olmuşum o zman..Arkadaşına selamlar..Afiyetler olsun..

Scarlet said...

benimde hergünümün tek rutinidir Türk kahvesi:) Türk kahvesi en güsel bu şekilde anlatılabilirdi sanırım =)

Lighter-N said...

Aghhhhh benim de hayatta tek bağımlılığım var: Kahve....İlle de Türk kahvesi diye tutturmam önemli olan güzel ve kaliteli bir kahve olması...Günde 2 fincan Türk Kahvem, 1-2 kupa da nescafem vardır mutlaka....