25 Kasım 2009 Çarşamba

HAVLULARIN YERİNİ NE ALDI??


Peştemaller geri döndü...artık havluların yerini peştemaller aldı...Bence daha güzel oldu
Plajda büyük rahatlık..
Aynı zamanda misafirlerim için banyomdada kullanıcam....
Şimdilik bir tane aldım üstüne sevgilimle benim baş harflerini (B&T) işliyorum ve misafirlerime bizden hatıra kalması için hediye etmeyi düşünüyorum...
Vakitsizlikten tabi yavaş ilerliyor..Kuzenimide kandırıp onada bi iki tane işletmek planlarım arasında :))
Bittikten sonra nasıl işlediğimi gösterir ve anlatırım...

                   
Burda  bol, kaliteli ve orjinal seçeneklerden istediğinizi bulabilirsiniz...Fiyatları pahalı ama ocakta %70 oranında çok fazla indirime giriyor..Onun için acele etmemek lazım...

Haydiyin!!! Sarılın peştemallere :))

10 Comments:

Style Tricks said...

Misafirlere hediye cok ince bir fikir :)

Syhn said...

gerçekten güzel bi fikir misfirlere hediye etmek!
kullandığın görsellerden dolayı oldukça heveslendim ocağı bekliycem :)

Benhurum said...

Harika bir fikir ve misafirler için de çok hoş bir incelik doğrusu, düşüncene ve emeğine sağlık.

İlk iş bende gidip başlangıç olarak iki tane alacağım malum biri eşim diğeri de benim için ve eğer hoşlanırsa oğlum için de alacağım:)

ceydabural said...

çok güzel fikir :)

Burcu Çalışkan said...

bende 3-4 yıldır plajda kullanıyorum çok rahat kesinlikle. bu yaz bir banya takımını görünce onu da aldım. bu arada bana mail gelmemiş desem :((

Dominika said...

Bende banyom için bir çift almayı düşünüyorum.Bir kaç yerde gördüm indirime girmesini bekliyorum :) Banyoyu daha keyifli hale getirmeyi seviyorum :))

evcilik said...

merhaba kupai papalina,ziyaretin için teşekkürler,blogun da çok hoşmuş tam da görmeyi istediğim gibi vintage ve yaratıcı..
ayrıca peştamellere bayıldım hele hele işlenmişse mmmm tam evladiyelik..
selamlar,sevgiler.

kupia papalina said...

Fikrimi beğenmenize çokk sevindim..
Demekki misafirlerimde bağenip evimden mutlu ayrılcaklar...
Keyfim yerine geldi:))
Teşekkürler...

Işıl said...

mutlu bayramlar

pembe fiyonk said...

işlettirdiklerini merakla bekliyorum, iyi bayramlar cnm.