4 Kasım 2009 Çarşamba

NEDİR Kİ BU MORPHY RİCHARDS??

  Bu markayı hiç duymamıştım daha önce ama ürünleri değişik bir şekilde içine çekti beni işte.. :/
 Çok düşündürtmüştü beni nasıl olurlar die, tamam elime aldığımda kaliteli duruyor sanki hiç bozulmayacak, çizilmeyecek gibi bir endamı var.
 Peki ya sonra orasını bilmiyorum işte hala kutucuklarında duruyorlar..Araştırmalarım iyi yönde dünya markası felan deniyor. Teknik servis konusundada teşekkür yazıları okudum birkaç tane ama yinede %100 kefil olamıyorum tabi ..
 Yaşayarak öğreniceğiz ...
 Yalnız bu kararsızlıkla 4 ürün aldım bu markadan :))


Su Isıtıcı: Çok şirim bir dizaynı var.. Birde Suyu ısıttığında "düüüüüütt" die öten sevimli bir sesi (bu özellik devre dışı bırakılabiliyor.)

 Ekmek kızartma makinesi: Su ısıtıcının sevgilisi, birbilerine yakıştıkları için ayırmak istemedim bir özelliği yok ..
 4 rengi var: Kırmızı,siyah,sarı beyaz....(Bu noktada da karsız kalıp beyazını seçtim..)
 Kettle 159,00 TL, ekmek kızartma makinesi ise 99,00 TL.
 Esse, Evkur, Darty, Merit ve Teknosa' dan bulabilirsiniz...

 Eğer ürünler hakkında bilgisi olan varsa içimi rahatlatsa birazcık ne iyi olurr..  


5 Comments:

esketek said...

Merhaba Öncelikle doğum günün kutlu olsun .Benim kardeşimde 26 ekim doğumlu.
Ürünler çok şık görünüyor.Al gitsin.Seninlemi yaşayacak?Bozulursa ,bizim gibi tüketici haklarını kullanırsın.

kupia papalina said...

Teşekkür ederim..
:)) yıllarda mı aynı yoksa?
Ürünleri aldım gerçi fakat gerimi versem die düşünüodum.. Doğru sölüosun yaaw benimlemi yaşayacak hiç uraşmıyım yeni ufuklara yelken açayım ben;)

Syhn said...

benim kuzenim kullanıyor aynı ürünleri. bir kere çok şekerler!!
görünüm harika..
şimdilik bir sorunla da karşılaşmadı açıkçası bende gönül rahatlığıyla secerdim bu markayı ;)

DAISY DESIGN said...

cnm bende kettle ıhtıyacım varken essede gorumm ama garantı olayını bılemediğim için alamadımmm..ama cok estetıkler

kupia papalina said...

Garantileri 1 yıl ama bana yaramıyor bu durum..Ben onları kullanmaya başladığımda garantileri bitmiş olcak :/
Kullanan birini duydum sevindim içim şimdi daha rahat benimler ve benim kalacaklar..
Çok Teşekkür ediyorum..