22 Kasım 2009 Pazar

IIIMMMM MİS GİBİ EKMEKLER!!!

Sabahları müstakbel kocacığıma mis gibi ekmekler yapmak istiyorum...Zeytinli, cevizli, elmalı-tarçınlı hepsinden hepsinden.. Burdan gözüne giriyorum:)) (erkeğin kalbi midesinden geçmezmi?)
Tercihimi Kenwood' dan kullandım.

Bi arkadaşımdavar çok memnun ve kesinlikle bunu almam konusunda beni etkisi altına aldı...Servisinin iyi olduğunuda araştırdım,öğrendim, biliyorum...Şimdilik içim rahat...
Dizaynıda estetik, büyük gibi duruyor mutfak dolabına rahatlıkla sığıyor ve yerde kaplamıyor  bence ve burda bahsettiğim morphylerimede uyuyor :))..Bu konu benim için kapanmıştır..Ben 170,00 TL ye aldım ama "hepsi burada" da 150,00 TL ye bulabilirsiniz..
Güzel kahvaltılarda günlerinize mutlu başlamanız dileğiyle...



7 Comments:

zeynepin sesi said...

canım çok ii yapmışsın..bende de sinbo var,öle memnunum ki..pazar sabahları mis gibi ekmek kokusuyla uynamak çok güzel oluo :)

kupia papalina said...

Dimi ama saman gibi diğer ekmekler yerine bir pazargünü kendi yaptığın ekmeği yemek super olur...
Afiyetler olsun sanada
Teşekkürler:))

cimcime said...

Güzel blogunuza, maydanoz blog topluluğu arasında tanıtımı için bir sayfa ayırdım, selamlar.

Benhurum said...

Ellerine ve emeğine sağlık...
Eşin ve tüm sevdiklerin ile sağlık, mutluluk ve ağız tadıyla yemek nasip olur inş...

Aslında bende çok istiyorum fakat mutfağımdaki yersizlik sebebiyle alamıyorum:( inş. yeni büyük mutfaklı bir evimiz olur da bende mutlu mutlu ekmecikler pişirebilirim:)

Dominika said...

Gdo lar alıp başını yürüdü. bende düşünüyorum bir ekmek yapma makinesi almayı.Tadı güzel oluyor mu gerçekten :)

kupia papalina said...

benhurum'e..
inşallah gönlümüze göre evlerimiz olur..Aslında bende büyük bir mutfağım olup olmayacağını daha bilmiyorum..Çeyiz hevesi işte:)

Dominika'ya...
Gerçekten tadı güzel oluyor..Bide genelde makinelerde akşamdan proglama özelliği oluyor..Akşamdan saatini kuruyosun sabah uyanacağın saatte mis gibi ekmeklerin kokularıyla beraber hazır..Süper bi keyif:))

Dominika said...

yaa.. harikaymış :))