10 Kasım 2009 Salı

DEKORASYON VE AYRINTILAR....


Dekorasyonda ayrıntıları seviyorum..
Yandaki arşivimdeki fotoğrafrafı (nerden aldığımı bilmiyorum:(()
bir koltuğa uygulayabilirim diye almıştım...
 Aslında çok basit bir işlemle güzellik yaratmışlar..
 3-5 raptiye bir de zımbayla bu ayrıntıyı sizde evinizde yapabilrisiniz..

Yandaki fotoğraftada duvar kağıdını çok beğenmiştim..
 Duvarın üstünde kabartılarak yapılmış sanırım...
 Nerden bulurum diye düşünüyorsanız..
 Ben fotoğrafı alıp duvar kağıdı yapan firmaları   gezin derim ..

7 Comments:

BirSen said...

Koltugu bende cok begendim..güzel fikir! ;)

aa said...

ben de alüminyum folyoyla direkman duvarın üstüne takılın derim, alternatif olarak.

Ayşe Şakarcan said...

merhaba, dekorasyon benim de ilgi alanım. Koltuğa raptiyeyle desen yapmak ne kadar kolay ve ilginç bir fikir:)

kupia papalina said...

ayşe ve birsen: Beğenmenize sevindim aklınızın bir köşesinde dursun belki bir pazar kafanızı dağıtmak istediğinizde koltuğunuza da bu kıyağı geçersiniz:))..

kupia papalina said...

aa: Yaratıcı insan her konuda değişik bir açı buluyor..
Aslında bu yorumu blogunda yapıcaktım madem iade-i ziyaret yaptın..son öykünü çok beğendim.."Aşkımız bir günahtı" Bittiğinde bana "iyi omuş bu ya"dedirttin.
Haberin ola :))

Eylül, said...

ben dergilerden beğendiğim kareleri kesip biriktiriyorum, en çokta minik detayları.. ya da fotoğraglar bulup saklıyorum.. özgü konsepti başka bambaşka olmalı.. di mi ama :) pembe kare pek güzel.. banyo kapısı ayna mı? yoksa ben hayalini mi kurdum :)

kupia papalina said...

Bu işin içine girdinmi bir daha çıkamıyosun.. Herşeyiyle tek tek senin olsun, sana özgü olsun istiyosun kesinlikle..
Banyo kapısı aynadan yapılmış..Hayalin gerçek oldu bak ne güzel:)))