4 Ocak 2010 Pazartesi

PARANOYAK TEORİLERİM VE BEN!!!



Çok hayal kurarım..Planlarım çok meşhurdur..Bir hayalimin yada planımın o kadar çok varyasyonu vardırki...İyisi kötüsü bana getircek sonuçları istatiksel bir şekilde analiz ederim...Bu durumda acayip bunaltırım ve bunalırım...
Ya öle olupta böle olursa?Ya işler sarpa sararsa? Böle dolu hikayem vardır tutturduğumda olmuşmudur olmuştur:))
Bu dönemdede yine paranoyalara başladım tabi hiç vakit kaybetmeden...Ama kabus görme adetim yoktur hep pembe rüyalar görürüm:() Dün akşam Nişan günümü gördüm!!! rüyamda sevgilimin babası çok laf sokuyor bana, bizimkilere ve onun her sölediği lafta böle yüreğim iniyo kalkıyoo ugghhhh fenaa...Babamda altta kalmıyor tabi ...Bu korkumun sebebi aslında ilk defa belkide hayatlarında kendileri gibi insanlarla karşılaşacak olmaları ve bir ipte iki cambaz nasıl oynayacak düşüncesi beni daraltıyorr..Çok benziyolar birbirlerine tabi birbirimize anlattığımız kadarıylaa..Allahtan rüyalarımın tuttuğunu görmüşlüğüm yoktur...

Çok soru işareti var kafamda gelin deprosyonuna ben şimdiden girdiysem herkes yandı...Ben fena yandım...Offff

Başka bir problemimizde benim en yakın arkadaşımla sevgilimün abisinin bir dönem çıkmış olmaları ve sonunda KÖTÜ bir şekilde ayrılmaları... Tolgiş en baştan beri arkadaşımı çok sevmesine rağmen kabul etmedi bu ilişkiyi...Benim öne atlamalarım sayesinde oldu..Bana o zman demiştiki: " biz seninle gün gelicek evlenicez...Ve ikisi arasında tercih yapılması gerektiğinde abimi tercih edicez bunu kabul ediomusun?" demişti
Bende o gazla "Ne olabilirki kabul ediyorum" demiş aptal gibi bi bağlantı kuramamıştım...

O sözüm suratıma çat pat vuruluyor...Arkadaşımın hatası yüzünden işlerin karışıp fena bir şekilde ayrılmaları ve Tolgişin asla gelmemesi lazım "Olmazzzz!!!" diye serzeniştleri arasında kaldım.... Şimdi ben en yakın arkadaşıma ne dicem? Olmasınıda çok istiyorum ... Yeni nişanlandı burda bahsetmiştim...Nişanlısı KISKANÇLAŞTI .... ve nişana gelmesini istemiyormuş paşam...Başka zaman olsa saçını başını yolardım şimdi sevindim -ne kadar kötüyüm yaaa:(( -....(3 numaramızdan aldım dedikoduları) Hiç sen söleyip kötü olma diyor bana ama eğer öle bi durum varsa içinin rahat olması için böle böle bi durum da var zaten deyip konuşmalımıyım ben şimdi...Böle arkasından iş çeviriyomuşum gibi hissediyorum....
Napıyım? 


a)konuş ve arkadaşının içini rahatlat...
b)Hazır karar verilmiş elleme hiç...
c)Ağzını ara önce, son kararını öğren...
d)Hiçbiri, Böle böle yap....


Bi el atın banaa yaaww:))

9 Comments:

Unknown said...

bence b şıkkı kupiacım.. neden dersen bukadar çok değer verdiğin arkadaşın sana kırılmaz böyle bir durumda ve senin bunlardan da önce düşünmen gereken birçok somut problemler var tahminimce çünkü nişan telaşı kız tarafı için daha stresli bi durumdur bence öncelikle bunları atlat sonra nişan gününün ertesi günü arkadaşını al yanına güzel bi kahve içerken hem nişanını anlat hemde tatsız duruma açıklık getir.. ve unutmaki bazen kardeşler ablalarından daha mantıklı düşünebilirlerr =)=)=)

dusunenbalik said...

Valla ben bişi sormadım kupiacım :D

zeynepin sesi said...

vala aşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık :(

özge said...

kupiacım valla malesef bende beyzaya katılıcam.Bence şu dönemde bu kadar gergin olmaman gerekiyor demek ki korkuların var.Hayır nerden biliyosun diyceksin doktor musun,tecrübelerimden canım.Yazdıkların inanki çokkkk büyüyebilecek sorunlar,bekar kızlarımıza tavsiyem genelde evlenme kaaaaaaaaç tır ama,sana demiyim yine:)

gulbahcesi said...

madem o kadar yakın arkadaşsınız;bence a şıkkı.. eğer söylemezsen senin için rahat etmeyecek sanki..

aa said...

kesin 'a' şıkkı. hatta 'd' şıkkı. yakın arkadaşlar güç durumlarda çözümleri birlikte bulurlar.

ona bir çözüm benimsetmen ve bu çözüme dönük olarak da içini rahatlatmaya çalışmandan ziyade, onun senin açından en doğru çözümü görmesine şans tanıman gerekir. bu durumda muhtemelen rahatlatılması gerekecek taraf sen, rahatlatacak taraf da o olacaktır. pratiği en güç seçenektir. güçlüğü, riskli görünmesinde ve bu riski alarak fedakârlık yapmandadır. ama her şey yolunda giderse, yakın arkadaş olduğunuz tescillenmiş ve arkadaşının içinde seninkine karşılık yaptığı küçük/orta/büyük fedakârlığın küçük/orta/büyük hazzı oluşmuş olacaktır ki çok şeye değerdir.

yok, her şey yolunda gitmezse, onunla daha seyrek görüş, derim. şaka. gidecektir..

SSE said...

Ortada gerilecek bir sürü insan varken arkadaşın seni düşünerek ve senin durumunu anlayarak en doğru kararı verecektir. En güzel yanında yanında olmak mı, onun ve kendisi için yanında olmamak mı??
Ben kendi huzurumu ve bir de arkadaşımın mutluluğu için a ve b derdim. Açıkça konuşup, zaten ortada net bir şekilde duran kararı birlikte GÖRMEYE çalışırdım.

Sakın gerilme! En güzel günlerinden bir gün olacak Nişan günün. Sakın "keşke..." diyecek kadar üzme kendini...

Gülümse, mutlu ol. Sevdiğin bir devgilin var çünkü!

Unknown said...

Yorumlarınızı okuduktan sonra cesaret toplayıp arkadaşımı aradım...Yumuşak cümleler kurarak böle böle diye anlattım ve beraber karar verelim dedim...iki durumuda konuşalım ve doru olanı yapalım..dediğiniz gibi gerçekten birbirimizi anladık..
ben bi şekilde gelicektim çünkü tolgiş gün gelir nasıl arkadaşsınız bi nişanına bile gelmedi dermi diye kafama takılıodu eğer oda bu şekilde düşünüyosa problem yok kötü birşey olursa daha çok vicdan azabı çeker ve üzülürüm dedi canım arkadaşım...
Nişandan sonraki hafta 4 müz kutlarız diğerek sözleşip seni çok seviyorum diğerek kapattık telefonlarıı...
Çok mutluyum bende uslu olup iyiki sizi dinledim.. bana yol gözterdiniz üstümden büyük bi yük aldınız..Öpüyorum herkesi...

Benhurum said...

Tatlım bazı endişelerin olması gayet normal, ancak pek fazla kurcalamamakta fayda var, çok gerilme yoksa etrafı da gerersin ki bu işlerin karışmasına sebep olur, bak benden söylemesi;)
öptüm seni kcmn..