12 Ocak 2010 Salı

gÜZEL OLDU gÜZEL!!!

Kadınlar için kuaförün önemi ne kadar büyük..Bunu bi kere daha anladım...Şu an içim çok rahatsız...Kendimi vefasız, nankör, satıcı, arkadan vuran biri olarak görüyorum...6-7 yıldır aynı kuaföre gidiyorum sevgili İlhamicim...Radikal bir kararla nişan için saçlarımı ona boyatmayıp...Yıllanmış arkadaşımı arkadan vurdum...Neden mi? Yılların verdiği bir bağ vardı...Benim sölediklerimi önemsememeye başlamış ben seni iyi tanıyorum bu sana olmaz şu hayatta olmaz cümleleri beni sinirlendirmeye başlamıştı...Ve yaptığı saçıda beğenmediğim halde kalbi kırılmasın diye
"aaa çok güzel oldu" diyerek, içime sinmeyerek ve parama acıyarak çıkıyodum son zamanlarda....
Yaa tamam senin payın çok büyük ama bende burdan mutlu ayrılmak istiyorum dimi...Yap işte istediğimi...Durumlar böle olunca bende rakip kuaförde kendimi buldum..Gıcıklıktan değil en iyi iki yerden biri olduğu için:))Koltuga oturdum ama soğuk terler boşaldı sırtımdan...Bakın dedim böle böle nerden transfer olduğumu söleyince ilgi arttı...Saçım tam istediğim gibi boyandı...Herkes çok beğendi...Özellik annem o genelde saç rengime kulp bulur..Dedim tamam afferin adamlara...
Biraz ukalalık gözüme battı ama sizi sevdim gençler...
Şimdi cumartesi Nişanım var.....
Elbise sonunda bitti bu akşam alıyorum...Ve geriye kuaför sorunum kalıyor...aslında planım şu yıllardır beğenmediğim saçımı bozdurmak içimden defalarca geçsede becerememiştim...Bu sefer sonunda bunu uygulayacam...Bi saç modeli bulmam lazım ilk hedef olarak....Yandan bi topuz istiyorum...Dalgalı,bol,doğal, dağınık...Arıyorum ama henüz etkileyici bi sonuç elde edemedim...Ben araştırmalara devam ediyim,  gözünüze çarpan bi model olursa haber çakın emi!!!!:))

14 Comments:

bokbocesii said...

kuaför mevzusu cok hassas.ben de yakın zamanda lojistik nedenlerle degistirmek zorunda kaldım ama iyi oldu.hem sacım istedigim gibi oluyor hem de yarısı kadar ödüyorum.
bak bakalım bunu begenicekmisin;

http://twistr.in/uploads/2009/09/taylor-swift-2009-mtv-vmas-03.jpg

dusunenbalik said...

ayy nişan var çok heyecanlı cidden ;)
ben bu resimdeki sağdaki sarışın bayanın topuzunu öneriyorum kupiacım doğal duruyor bi bak linke öptüm.

http://farm4.static.flickr.com/3124/3095480583_3a1c53d82d_o.jpg

Dominika said...

bu topuzlarda güzel fena değil..ama çok iyi araştır en güzeli olsun :))
bende rastlarsam sana haber veririm :)

noyumberry said...

Anladığım kadarıyle nişanın varmış.
tebrik ederim,allah tamamını erdirsin:)Bloğumda bir bildirin var
sevgiler..(sen de sıkıldın ama )

Yeşim said...

Canım benim tatlı telaşlar güzeldir. Kuaför olayı ayrıca bir önem taşır bu durumlarda. Kendini kötü hissetmeni anlıyorum aynı şeyi ben de yaşamıştım yıllar önce. İnan bana birkaç seferden sonra daha iyi hissedeceksin. Koalylıklar diliyorum.
Sevgiler...

zeynepin sesi said...

canım şimdiden allah tamamına erdirsin..kuaför olayı sakat hakkaten ama bence nişan insanın başına bi kere gelio,nası daha mutlu olcaksan öle yap..

Adsız said...

şimdiden hayırlı olsun cnm. bence Scarlet'in topuzu çok hoş!

Merve Nur Gülbudak said...

bende kafa patlattım baya bu iş için sonunda http://sackesimleri.com/Images/Jessica_Alba_SacModel1.jpg bunda karar kılmıştım. Güzel de oldu gerçekten. Ve acaip rahat olduğunu da belirtmek istedim.

bir güzel çift said...

blogunu çok sevdim...tatlı telaşın için şimdiden kolaylıklar dilerim ki umarım her şey gönlünce olur.
sevgilerle

Unknown said...

3. resim süper bence ^_^

esketek said...

Hayırlı olsun,artık nişanlı bir arkadaşımız var.

kupia papalina said...

bokböcesi...
yaa evet bu modelde çok şık ve asil:/
Ben lojistikten dolayı tekrar bir değişiklik yaşıcam..Saçlarım küscek bana:))

Düşünen Balık..
Çok beğendimmm..Saçlarım benim çok düzdür..Pırasa gibi:))Kıvırcık hastalığı var bendede tam tersi olur ya zaten:))

Noyumberry..
Teşekkür ederim sıkılmak ne demek..
Aksine mutlu oldum:))
Yaa biliomusun ben senin yaşantını çok merak ediyorum...Küçük bir sahil kasabasında hayat nasıl..Dostluklar,arkadaşlıklar kitaplarda okuduğumuz gibi mi?Keşke biraz bahsedebilsen://
Çokmu özele girdim://

Yeşim..
Çok teşekkür ediyorum..Umarım dediğin gibi olur..Şu anda hala eski kuaförüme dönersem "ne derimi" bile hazırladım...
Kayınvalidem zorla oraya götürdü dicem:))

Zeynepin Sesi..
Çok teşekkür ederim..Zaten 12 de koltuğa oturmayı düşünüyorum..Beğenmezsem bozdurcam durcam :))

trendsandshopping...
Teşekkür ederim...Scarlett Johansson dan bahsettin..Sen söleyince ona baktım..Bi tanede ondan beğendim:// İşler iice karıştı:))

Kürk Mantolu Madonna..
Çoook süper bir kitaptır..Özel bir yazımdır bana göre..
Evet bu saçı bende çok beğenmiştim..Ama yakın bi arkadaşıma kaptırdım bu modeli...

Bir güzel Çift...
Çok teşekkür ederimm..Blogumu beğenmene çok sevindim..

Hande...
Benimde favorilerim arasında:))

Esketek..
Teşekkür ederimm..Evet hala alışamadım bu fikre...

Merve Nur Gülbudak said...

Benim için her zaman özel kalması dışında, bende özel yazım olduğunu düşünürüm. Maria puder olmak yada olmamak =)

Kaptırdığına üzüldm. Merak ettim, umarım paylaşırsın fotoğrafını yaptırınca saçını. Mutluluklar diliyorum ayrıca

kupia papalina said...

Bende yüzü kapalı fotoğraf çektirenler kervanına katılabilirim ama:))
Teşekkürler dileklerin için...