18 Ocak 2010 Pazartesi

TEŞEKKÜR EDERİM....


Ben geldimmm...
Yazımı yazmadan önce bir kez daha baktım yüzüğüme ve derin bi iç çektim...
Küçükken bana sorarlarmış 
Büyüyünce ne olcaksın 
Gelin olcam dermişim
İşte benim maceram böle başladı...
Evlilik delisi olarak görmeyin...Ama hepimizin hayalini ben her zaman çok derin yaşadım...

    Kırmızı kurdelalı bohçalarımı 
hayal ettim....

 
Anneciğim teşekkür ederim...Herşeye tek tek özen gösterip...Sevginle, biliyorum ki mutluluktan akıttığın gözyaşınla hazırladığın için...

Tek taşımı hal ettim...
        Babacığım, sevgilim teşekkür ederim...      
Benim için engüzelini istediğiniz için...
                                                                
                                                                
      Pastamı hayal ettim...
      İncicim teşekkür ederim...Bütün güzelliğini, heyecanını pastanın her köşesinde hissettirip bir kere daha benim için harikalar
   yaratıp kahramanım olduğun için...
              
Annem gözyaşlarını ben üzülmeyeyim diye mutluluğunun arkasına saklayıp yatağından herşeyin gönlümce olması için koşturduğun için...

Babacığım aklımın kaldığı herşeyi yapabilmek için verdiğin uğraş için...

Kardeşim benim yanımdan hiç ayrılmadan bütün herşeyi organize edip, yorgunluktan hiç şikayet etmediğin için 
Çok teşekkür ederim...

Annem, kardeşim, babam, doslarım ve mutlu olmam için seferber olan bütün sevdiklerim....
O kadar gurur duydumki sizlerle...Pır pır dönmeniz, muhteşem organizasyon yeteneğiniz, Ben mutlumuyum diye gözlerime bakıp anlamaya çalışmalarınız...Kaşım düşse bişimi istiyosun diye başıma toplanmalarınız...
Evet çok mutluydum...O kadar mutluydumki hiç bir fotoda dişlerimden dudaklarımı göremedim henüz....
 Teşekkür ederim en çok bizim hikayemizde yanımızda olduğunuz için....

Şu anda sabırla bu satırlarımı hala okuyan...
Vermem gereken zor kararlarda sizlere başvurduğumda, Duygularımı, karışıklıklarımı anlattığımda beni yalnız bırakmayıp tecrübeleriniz, verdiğiniz akıllarla beni yönlendiren blog arkadaşlarım gerçekten teşekkür ederimm hepinize..







25 Comments:

SEVGİ said...

Allah tamamına erdirsin ..
tebrik ederim ...

pofiş♥ said...

Allah tamamına erdirsin kuzucum maşallah ne kadar güzel olmuşş....mutluluğunuz daim olsun:)

gulbahcesi said...

Hayırlı olsun,mutluluğunuz sevginiz daim olsun.Hep böyle güzel günler görün inşallah:)

Burcu Çalışkan said...

Çok hoş olmuşsun gerçekten ve mutluluğun da daim olsun canım

JaDe said...

Hep mutlu olun, kupia bu sensen çok hoşmuşsun, saçlara da bayıldım

Kirpikteki Gözyaşı said...

Ne güzel ifade etmişsin duygularını:) Mutluluğunuz daim olsun inşallah! Allah tamamına erdirsin!

sesiber said...

Tebrik ederim. Bu coşkun, sevincin, huzurun bir ömür boyu daim olsun, karşılıklı olsun. Allah tamamına erdirsin.

Begonvilli Ev said...

Sonsuz mutluluklar diliyorum. Tüm güzellikler sizinle olsun.

komançi said...

tebrik ederim.

dusunenbalik said...

Güzel gönüllü güzel yüzlü insan, canım benim ne kadar mutlu oldum okurken resimlere kısmen :) bakarken.
Galiba hayalinden bile güzel di mi?
Çok ama çok mutlu olun dilerim.
Her gününüz sevinçle,aşkla,huzurla dolu olsun.
Düğünde sıra :)

zeynepin sesi said...

canım allah tamamına erdirsinn.yüzün hep gülsün inşallah..

pasta evim said...

Mutlulukların hep daim olsun canım.

!!! Şekerperisi !!! said...

canım yazını okudum çok duygulandım kendi nişanım aklıma geldi,
Allah tamamına erdirsin hep mutlu olun sevdiğinle ve sevdiklerinle inşallah...

Unknown said...

Allah tamamına erdirsin..Her günün bugünden çok çok daha güzel olur inşallah.

Sevgiler
Pınar

gulbahcesi said...

bu arada bloğuma uğrarsan,sana gönderdiğim bir mim var:)

POLLYANNA said...

canim allah tamamina erdirsin, guzel heyecanlar bunlar daha sen bir de dugun heyecanini yasa ondan sonra gorucem ben seni:) Kocaman sevgiler

SSE said...

Mutluu sonnn! Gerçi son değil bu, sonun başlangıcı. Çok güzel bir başlangıç hem de...Herşey çok güzel olacak, mutluluklar diliyorum sana Büşracım:)

kupia papalina said...

sevgi...
Güzel dileklerin için teşeküürler..
pofiş..
çok teşekkür ederim canım...inşallah dediğin gibi olur öpüyorum...
gül bahçesi...
çok çok teşekkür ederim...Bende aynısını sizin için gönülden diliyorum..İlk mimim çok sevindim..Güzel ama zor://
Burcu...
Çok teşekkür ederim..Beğenmene çok sevindim:)
Jade...
Evet benim :)Saçlarımı göstermek istedim biraz düşündüğümden farklı oldu ama güzel oldu:))öpüyorum seni güzel dileklerin için...
kirpikteki gözyaşı..
Çok teşekkürler..Amin diyorum gönülden:))
sesiber..
Amin..Çok teşekkür ederim canım...
Begonvilli ev..
Çok teşekkür ederim...umarım dediğin gibi sonsuz olur mutluluğumuz:)
komançi..
Çok çok teşekkğr ederimm...

kupia papalina said...

düşünen balık...
gerçekten öleydi..Haerşey istediğimden güzel oldu:))Darısı başına inşallah...Çok teşekkür ederim hep yanımda olduğun için...
zeynepin sesi...
inşalah canım...Çok teşekkür ederim...
pasta evim...
Çok teşekkür edrim..çok incesin öpüyorum..
serrpil..
inşallah bende mutlu olur senin gibi mutlulula hatırlarım nişanımı:)
hayatımdaki D'ler...
Umarım hepimiz için hergeçen gün çok daha güzel olur...Teşekkürler..
polyanna..
Ya sorma düğün nasıl olur düşünemiorum gerçekten...Çok teşekkür ederimm..öpüyorum..

İnci...
Çok teşekkür ederim..Nişanımda pastanı nerde yaptırdın dediler..Arkadaşım yaptı dedim.. sonra güldüm içimden...Gerçekten arkadaşım olmandan seninle telefondada olsa tanışmaktan çok mutluyum...
Yukardaki pasta keserkenki fotoğraf çekilene kadar dedim ya 5 dakka bekledik:))Önce pastayı çekelim kesmeyin diye diye:)))
Çok teşekkür ederim...Kahveli günümüzü sabırsızlıkla bekliyorum...öpüyorum kocaman:))

Merve Nur Gülbudak said...

Ömür sana güzellik getrsin hep. alakasız neden bilmem okurken gözlerim doldu. kış melankolisi deyip geçiyorum bu durumuma :)

İnş. daha da güzel zamanlarını paylaşacağın yazılar okumak dileğiyle.
ve evet Allah tamamına erdirsin :)

Merve Nur Gülbudak said...

Unutmadan saçların çok güzel olmuş :)

kupia papalina said...

Bende duygusal patlamalar yaşıyorum bu aralar...Kış melankolisi sonuna kadar arkandayım:))
Çok teşekkür ederim yardımların için ve arkasından beğendiğin için...Görüşmek üzere...

busra said...

hayirli olsun, okurken cok duygulandim. kendi nisan ve dugunum de geldi aklima zaman ne cabuk geciyor!
Allah bir omur huzur,saglik, mutluluk nasip etsin.

e. t. said...

aaaaa ne güzel:)
hayırlı olsun.
Allah mutlulukla tamamına erdirsin.

üzüm kuşu said...

canım Allah tamamına ersirsin çok güzelsin:)