3 Kasım 2010 Çarşamba

Kötü Bir başlangıç, İyi bir son....

Selam 
Merhaba
Ben geldim...
Huu Huuu
Ciao!!!!


:))
Ben Geldim .....
Nerelerdeydin die sorarsanız inanın cevap veremem....Ama koptum gittim işte.... Toparladınmı kendini döndünmü artık diye sorarsanız kocaman bir evet diyebilirim herkese...

İyimiydim peki eh idare ederdim...Artık iyimiyim EVET çok iyiyim...

Özelemişmiydim sizleri buraları hatırlamıyorum...Şimdi özlediğimi anladımmı peki, yine dolu dolu kocaman bir evet yollarım size...

 Bir süreliğine İtalya semalarında uçtum ve geldim yuvama kondum....terketmiş buraları dönmeyecektim:))
 Ama geldim işte buradayım...Sevdimmi oraları diye sorarsanız evet, peki şimdi düşünmem lazım sanırım:)...

Hayatla bağlantılarımı koparmıştım aslında bu yeni bişey değildi biliyomusunuz uzun zaman önce başarmıştım ben bunu...Kendime Hayatın attığı tokat ağır gelmeden çok acıtmadan kendime geldiğim için huzurluyum aslında...

10 larca kitap okudum, film seyrettim, içtim sarhoş oldum, 1000lerce fotoğraf çektim, jazz dinledim, sokaklarda bağıra bağıra türksanat müziği söyledim, plaklar aldım birsürü, 2. el herşeyi doldurdum yepyeni hayatıma....

Herşeyi sıfırlayarak döndüm hayatıma artılar eklemek umuduyla... 

Ağladım Bir şişe şarabın dibini gördüğümde "Yapacaklarım" listesine gözümün ucuyla baktığımda hıçkararak ağladım, yeni bir şarabı açtığımda ise elime yeni temiz bir kağıt ve tükenmez kalem alarak kahkahalarla gülümseyerek oluşturdum listemi....

 Bittimi peki, sanırım :///
 Bildiğim tek şey artık kağıdımın karalamaya izin vermeyeceği...

Kaybolmuştum evet, istediğim yeri bulabilmek için kestirme yolları aramaktan ararken, solmuş ağaçlar arasındaki patika uzun yolu farkettiğimde beğenmemiş uzun diye vazgeçmiştim, çaresizlikle yolumu kaybettiğimde yanlışlıkla girdim o yola.. gerçekten benim tercihim değildi yine..Ama nerden bilebiliridimki aradığım kestirme yolun o uzun patika yolda olduğunu...
Arrivederci.... 


*Not: Yazımdaki yanlışları silmeden üstünü karalamayı tercih ettim umarım kafanız karışmaz..
*Asıl Not : ESKETEK , CEPAYNASI  ve RUŞEN ..  teşekkür ederim mesajlarınız için birileri tarafından düşünüldüğümü görmek beni gerçekten çok mutlu etti...Teşekkür ederim görüşmek üzere...

10 Comments:

Yeşim said...

Hoş geldin tatlım :) iyi ki de geldin özlemiştim :) Kaybolmadığına, aradığın yolu bulduğuna sevindim. Hayat hepimizi arasıra tokatlıyor tatlım. Önemli olan bir dahaki tokatına dayanabilmek için daha güçlü olarak karşısına çıkabilmektir. Bu gücü kendinde bulabildiğin an yaşamak daha kolay ve keyifli olacaktır :) Sevgiyle öperim yanaklarından.

ruşyena said...

hoş geldin kupiacım... yoklukta ve hiçlikte aradığımızı bulmak iyi geliyor bazen...
iyi gelmiş..ne güzel...
hoş geldin yeniden...
öpüyorum kocaman.

esgectim.blog said...

Hoşgeldin Dünyalar Güzzeli Kupia:)

Sen yoktun ama ben blogunu hergün ziyaret etmek ve birgün geleceğini bizi bu şekilde bırakmayacağını biliyordum ve şuan anlatılmaz derecede çok mutluyum ve seninde iyi olduğunu bilmek çok güzel lütfen güçlü ol bunu kardeşin için yapmalısın Seni Çok Seviyoruz:)

Bu arada çok sıkıldık düğün masalarından:)

Unknown said...

Hoşgeldin canım!Bir daha bu kadar uzun süre gitme bence,özletme kendini!

Aynur (Küçük Hala) said...

hoşgeldin :)

esketek said...

Hoşgeldin.Artık umudu kesmiştim,kesin bu kızın başına birşey geldi dedim.İyi olduğuna sevindim.Sanırım yeni kararların eşiğindesin.Hangi kararı verirsen ver,unutma,sen herşeyden önemlisin,hergün yeni bir gün başlıyor,sevgilerimle

sesiber said...

Sağ salim geldin ya mühim olan bu. Hayat devam ediyor nasılsa ve her şeye rağmen.
Sevgiler, güzellikler...

noyumberry said...

Hoş geldin canım:)İyiden iyiye endişelenmiştim..Ama artık burdasın..Yeni paylaşımlarını bekliyoruz..Sevgiler..

kupia papalina said...

Yeşim..
Kesinlikle bu sölediklerine bugün şuanda sonuna kadar katılıyorum..Teşekkür ederim...

Ruşen..
Teşekkür ederim..Hoşbulduk...Dediğin gibi geri döndüğünde herşeyin daha iyisini görebiliyorsun:))

Esgeçtim..
Güldürdün beni yaa..Gerçekten masalarda hiç güzel gelmedi şimdi gözüme yalnız...Daha güçlüyüm gerçekten..Dahada iyi olacak:))

Kitap Kurduyum Ben...
Teşekkür ederim.. Katre-i Matemi okudum bu arada aklıma sen geldin hep okurken sıkıcıydı gerçekten ama ben sonunu çok merak ettim gerçekten..Beni bağlamadı desem yalan olur :))

Aynur...
Hoşbulduk..Teşekkür ederim:))

Esketek...
Yaa teşekkür ederim gerçekten..Bende bir ara başıma bişiler gelcek diye düşündümde yolumu buldum allahtan...Teşekkür ediyorum..Öpüyorum kocaman...

Sesiber...
Teşekkür ederim..Sağım galiba salimimde yaa..İyi oldu değişiklik toparladım kendimi...Öpüyorum kocaman...

CEPAYNASI said...

kupia...
hoşgeldin,
sesini iyi duymak mutlu etti beni:)
kocamannnnnn sevgiler,öpüyorum...