22 Kasım 2010 Pazartesi

Gittim...Geldim...

 En son nerde kalmıştık?
 Bodrum biletim cebimde, yüzümde ise en şirin gülümsemem ile genel müdürümün kapısını çıtlattım...Hoşbeş konuşmasının arkasından biletimi müdürüme ağzımı açmadan gözlerimde mahçup bakışlarımla kendisine uzattım...Ücretsiz aldığım uzun iznimden sonra tabi yaptığım biraz yüzsüzlük olsada..
Müdür:Uzunmu kalıcaksın yoksa yine? (yanlışlıkla tek gidiş biletimi göstermişim)
Ben: Yoookk müdürüm bayram dönüşü işimin başındayım..Zinde, mutlu, sevecen, istekli

diye saçma sapan uzatırken...
 Müdür: Ee hadi git bakalım:))
  cümlesiyle kaptım biletimi attım kendimi Sabiha Gökçenin kollarına...

Gittim...Geldim..Havalar güzeldi...Keyifli akşam yemekleri..Anılar..Dedikodular...gençliğimizde yaptığımız saçma sapan herşey....
 Teşekkür ederim hayat...

5 Comments:

ruşyena said...

hoş geldin... :)

Zeynep'in Evi said...

ohh mis:) hoşgeldin..

Hande Ne Yapıyor? said...

Ne güzel olmuş:)yenilenip gelmişsin:) hoşgeldinn:)

CEPAYNASI said...

hoşgeldin:)
bayram böyle geçmeli işte...ya da böyle günleri olmalı insanın,bayram gibi:)

∂єкσяαρѕυωαѕуση said...

Hoşgeldin kupia..

Blogumda bloguna bir ödülün var, naçizane bir ara uğrayıp almanı rica ediyorum :o)

Sevgilerimle