12 Kasım 2010 Cuma

KUPİA HAİN PLANLAR İÇİNDE


Bu akşam 19.30 uçağıyla Bodrum'a gidiyorum...
Güzide şirketim 9 gün olan güzelim bayram tatilini 4 güne indirdi....Ve ben yarın için henüz izin alamadım..
Acaba hiç izin istemeden yarın Bodrum'dan hastalıklı bir sesle telefon açıp 
 "Ben çok kötüyüm iyileşebilirsem öğleden sonra uçarak geleceğimi"mi sölesem?
 Yoksa asil asil iznimi alsammı?
 Yada arkadaşlarıma gelemeyeceğimi söleyip beni topa tatmalarına gözmü yumsam?
 Yada uçağımımı kaçırsam yanlışlıkla?
Ooofffffff 
Ne yapsam ne etsem?

7 Comments:

∂єкσяαρѕυωαѕуση said...

çok hain planlar gerçekten:))

NiLaY said...

iyi bayramlar dilerim :)

dunyada bir balık said...

Hasta numarası yap en güzeli.:)
İyi bayramlar dilerim.Sevgiler

CEPAYNASI said...

her ne yaparsan yap,bayramın çok güzel geçsin...
sevgiler:)

Aynur (Küçük Hala) said...

ortada senin istediğin birşey var
ortada senin istemediğin fakat çalıştığın yerin istediği birşey var
sıkıntılı bir durum
en doğru olana yine sen kendin karar vereceksin ama sakın hasta numarası yapma
bence yani...
bayramını şimdiden kutluyorum Kupiacım
sağlıkla tekrarını diliyorum
sevgiler...

simple present tense said...

bence izin almayı dene...telafi edeceğini ekleyerek...

bitter said...

NE YAPTIN MERAK ETTİM:))