30 Kasım 2010 Salı

SELAM

Yeni bir düzenleme, güzel bir kategori ile karşınızdayım...
Bundan sonra efendim gidiceğim organizasyonlardan sizleride haberdar ediceğim...
Bunu iki aşamada gerçekleştiriceğiz..
İlk aşama tarih yaklaşmadan kısa bir yayın...
---Gitmek isteyenlerin haberleri olsun diye... 

İkinci aşamada ise gittiğim yerlerden fotoğraf, bir kaç izlenimim ile karşınızda olacağım..  
---Bir dahaki sefere gitmek isteyenlere yol göstersin diye...:):):)
 Geçmiş etkinliklerimi ise gezme-tozma başlığım altında topluca görebileceksiniz...

İlk olarak 04.12.2010..

04.12.2010 PİNHANİ KONSERİ
YER: JOLLY JOKER BALANS / TAKSİM
ÜCRET: 35.00 TL



PİNHANİ...KAVAK YELLERİ dizisinin bu durumda olmasının bana göre en büyük etkeni...PİNHANİ' yi en son yıllar önce yine Balansta dinlemiştim...O günden sonra ne Balansa gidebilme nede PİNHANİ'yi dinleme fırsatı yakalayamadım:):)
Benim için sanırım en başta güzel bir nostalji olacak...Pinhani hala aynı Pinhanimi:) Balans ne durumlarda hepsi birer birer burda masaya yatacak:):)
Görüşmek üzere.....


4 Comments:

Kiraz Çekirdeği said...

Du bakalım belki bizde gideriz, kızımın en sevdiği dizinin film müzikleri burada... Teşekkürler.

Duygu Fedakar said...

güzel bi organizasyon

bitter said...

cnmm süpermişş. dünde burdaydı pinhani Antik Pub da :))gidemedim ben gerçi ama :((
tarzlarını ve şarkılarını cok beğeniyorum bende.. Canlı performansları cok iyidir eminim..

kupia papalina said...

Kiraz Çekirdeği...
Uppss!! Prensesin 7. sınıftaydı dimi..Burası ıııı ıııhhh..Ona sakıncalı mekanlardan...Ben ona pinhaninin çıkacağı uygun güzel temiz bir yer bulucam söz..En hızlısından heberde vericem görüşmek üzere...

Simon...
Umarım öyle olur://Görüşmek üzere...

bitter..
Eveettt yaa izmitteymiş geçen günde..Ben sonradan farkettim..Birdahaki sefere artık...Bu arada aşk hayatını sessizce takip ediyorum..yorumumuda yapıcam:))Görüşürüz canım...