7 Aralık 2010 Salı

KOLPA

Pinhani konseri geldi geçti...
Nasıldı peki derseniz..Pinhaninin performansı düşüktü bana göre..Yada ses düzeni çok kötü olduğu için bize öyle gelmişte olabilir...Fotoğraf çekemedim çünkü profesyonel makinaları Balans'a almıyorlar...Blogumu bile kullandım ama nafile sokturamadım içeri malesef....Pinhani hakkında yinede kötü yorum yapmak istemiyorum eski günlerin hatırına ama gittiğim arkadaşımla hatta ordaki çoğu insanla fikrimiz aynıydı...Arkasından ise KOLPA diye bir grup çıktı...1-2 şarkı dinleyip kaçalım demiştik ama gerçekten ve sonuna kadar mekanda kaldık... İyilerdi yani en azından insanlar eşlik edebildiler ne yalan söliyim!....



Görüşmek üzere...

1 Comment:

CEPAYNASI said...

kolpa...
ilk kez duydum:))
canlı performans sevdiğim çoğu sanatçıdan soğutmuştur beni...