5 Kasım 2010 Cuma

Tencere

 Başlığa tencere yazınca herzaman beni gülderen bir anımı hatırladım..
 Annem birgün eve elinde kocaman bir paketle gelmişti...Hediye paketini nasıl açtığımı hatırlamıyorum...Bir sürü minik plastik tencere, kaşıklar, ocak ....yemek yapabilmem için herşey:)) Hemen başladım yemekleri yapmaya...Ama hepsi hayaliydi hiç memnun etmedi beni...Hayali soğan doğrardım, hayali salçamdan alırdım karıştırırdım...Ama hayalimden bir ocak yaratmamışım kendime..Hazırladığım yemekleri gidip elektrik sobasının üstüne koyunca olanlar olmuştu işte...Bütün tencerelerim bir saniyede erimiş ortalık duman olmuştu://
 Ben ise sadece...
 "Yemeklerimin dibi tutmuştu...Ne olacaktı şimdi akşama:))"
 diye üzülüyordum...

  Bu arada benim bu tencerelerle ne kadar çok anım varmış yaa...Umarım evlendikten sonra gerçek dip tutturma hikayelerimi anlatmam sizlere:))

 İşte gerçek  yemekler yapabileceğim tencerelerim....
  HİSAR PLATİN 5 PARÇA TENCERE SETİ

  Fiyatı 450.00 TL ....

  Pilavlarım için ise teflon yerine sağlıklı olsun duygusuyla Moneta'nın seramik tencerelerini tercih ettim...


Bir tane misafirlerimiz için 28 cm
Bir tane günlük için 24 cm alarak pilav tencere olayınıda kapattım...Toplam 350.00 TL 

Son olarak ise;

Berghoff Virgo Döküm Grill Tava 28x28 cm.i çok beğenerek işime yarayacağını düşünerek 90.00 TL ye aldım..Umarım öyle olur...

 Görüşmek üzere...


8 Comments:

CEPAYNASI said...

hepsi çok güzel...
güle güle kullan,sağlıkla keyifle:)

ruşyena said...

çok kullanışlı görünüyorlar kupiacım... güzel günlerde kullan...

simple present tense said...

öğle mi olur akşam mı olur bilinmez ama öyle olması dileğiyle :) hepsi harika güle güle kullan

Adsız said...

http://yenigelindeninciler.blogspot.com/2010/11/kupia-papalina.html adresinde 50.izleyicim olduğunuz için sizi tanıttım,teşekkürler yeniden...

Hande Ne Yapıyor? said...

ben de tancerelerimi tanıtayım iştaha geldim:) Güle güle kullan canım hepsi çok güzel. benim de teflon tencere takımım yok endişeliyim bu konuda almalı mıyım acaba bilemedim. 2 tane çelik tencere takımım var.

cennebazz said...

hımm evlilikk hazırlığımı, ne keyifli ama:)) bende aynı durumdayım aramızda kalsın :))mobilya seç,gelinlik seç,bardak beğen,yemek takımı,limonluk sosluk tuzluk vs vs vs...
keyifli günlerde kullanmak dileğiyle...
sevgiler...

Fulyanna said...

Güle güle kullanın tencere seçiminiz tam benimki gibi çok beğendim :)

Ben de CEM'in kırmızı seramik takımına bayıldım onu almak düşüncem vardı ama fiyatları ne kadar bakmadım henüz.

Teflon tencere takımı almayı da düşünmüyorum.

Eternity'nin tekli bir pilav tencresini almıştım o yeterli die düşünüyorum teflonları sevemedim gitti :)

bitter said...

Seramiklere bayıldım cnm yaa bende bi set edineyim :)) Güle güle kullan bu arada cnm:))