2 Ağustos 2010 Pazartesi

Düğün Masaları!....

Blogumda genelde ütopik dekorasyon örneklerine yada otellere yer vermek istemiyorum....Herkesin yapabileceği uygulabileceği daha gerçekçi görseller beni daha çok cezbediyor...Düğünümü kendim yapıcağımın haberini vermiştim...Ve daha erken olduğu için ilk önce düğün rengimi belirleme üstünde duruyorum...
Yeri aşağı yukarı belirledim gibi...
Bakalım örnek düğün masalarımı nasıl bulucaksınız....Düğün masası dekoru için en fazla 50,00 TL bütçe ayırıyorum...Masa başı 250.00 TL gibi bir fiyat alıp kara kara düşünürken başladığım bu hikaye nasıl sonuçlanacak bende merak ediyorum hep beraber göreceğiz bakalım...Maliyeti düşük olabilecek sade düğün masalarımız:)))



6 Comments:

CEPAYNASI said...

bu masalar gayet şık...
renk sarı mıdır?
kolaylıklar-sevgiler...

Tazekahve said...

Canımcım,Allah mutlu bi şekilde dünya evini nasip etsin sana.Sarı biraz hüzünlü geldi bana beyaz dekorlar daha hoş sanki.Sevgiler ...

polly the cook said...

Bende kardeşimin kına gecesini organize ediyorum. Bütün süsleri kendim yapıyorum :) çok zevli ama çok zor :)) Sizede kolay gelsin

Syhn said...

daha ne olsun! :)

kupia papalina said...

Cep Aynası...
Rengin sarı olmasını düşündüm çok ama TAZEKAHVE'nin sölediği gibi hüzünlü ve melankolik bir renk olmasından dolayı vazgeçtim...Bu örnekleri sadece maliyeti biraz daha düşük ve hoş olduğu için ayırdım köşeye....POLLY THE COOK ne güzel en güzeli kendin yapmak dimi bende kuzenlere güveniyorum herkese bir görevim var herkes biraz yorulcak sanırım inşallah değecek:))
SYHN bene katılıyorum sana daha ne olsun dimi:))

Peritozu said...

Her sene organizasyon sirketleri ve mekanlar fiyatlarini bir kat daha arttiriyorlar.Insallah en guzelinden olur senin masalinda,dillere destan bir prenses oldugun...