22 Temmuz 2010 Perşembe

Huuu Ahali !!!

Hu hu huu
Dikiş dikmeyi bilmeyenler size sesleniyorum.....Gerçekten düğme dikmekle bile ilk defa dikiş makinemi aldıktan sonra tanıştım...Kesinlikle korkmayın mutlaka ortaya bişeyler çıkartıyorsunuz belki dikişiniz dümdüz olmayacak ilk başlarda ama emin olun o bile ne sizin nede başkasının gözüne gelmicektir.....

İlk başlarda en zorlandığım şey masurayı makinaya takmaktı ipleri makinanın neresinden geçireceğim hakkında en ufak bir fikrim yoktu malesef....

 İşe video izlemekle başladım....İşte ilk izlediğim video durdurup adımları takip edin...(Bu sitedeki videolardan çok fazla yararlandım aklınıza gelebilecek herşeyi bulabilirsiniz..)Dikmeye başladığınızda sonuça siz bile şaşıracaksınız emin olun...
 İşte benim ilk göz ağrım Beyzoşumun minik laptop ına minik bir hediye:))

     Laptop'un boyutlarına göre kumaşımı kestikten sonra ters çevirip içten diktim içerden dikince bozuk giden yerlerde fazla belli olmuyor:))



     Daha sonra içine elyaf yerleştireceğim için aynı boyutlarda astar dikip arasınada elyafımı yerleştirdim ve tekrar dümdüz diktim:)) (tamam tamam biraz mübalağ yaptım es geçiniz)
 İşte böle diğerlerinide eklicem ama yapım aşamalarını malesef çekmedim gaza gelip öle bir başlamışımki aklıma gelmedi açıkçası...Gerçi yaptıklarımda öle kalifiye şeyler değil ama olsun dimi...
  Aaa bugün perşembe kumaş pazarım var..Yuuppiii...
Görüşmek üzere...







4 Comments:

Hande said...

bende dikiş kursu arıyorum ama bulamadım, çoğu modelistlik-stilistlik üzerine. videolar bende de etki gösterir inşallah. makina hazır ama beceri az :)

nane şekeri said...

valla şahane olmuş, ellerine sağlık :) benim annem terzidir ve bana elin iğne tutmayı bile beceremiyor diye sitem eder.ben de kendimi yeteneksiz ilan etmiştim,şimdi yazını okuyunca biraz daha olabilirliğini düşünmeye başladım :)bu arada kumaş pazarı diye bişey mi var?

esketek said...

Bende hiç dikiş bilmem.Düğme dikmek bile işkence gelir.Sanırım benim için hep öyle kalacak.Ama senin eserin güzel olmuş.ellerine sağlık.

Unknown said...

Süper olmuş yaa,renklerine bayıldım!
Bende hiç dikiş beceremeyenlerdenim malesef!!!