6 Temmuz 2010 Salı

kUPİA nERELERDESİN sEN bAKIYIM !!!!

  Geçen hafta ve haftasonu korkunç bir koşuşturma içerisindeydim....Tolgişlere iadei ziyarete gittik sonunda Offfff çok fazla anlatıp rahatlamış bünyemi tekrar germek istemiyorum...Ama herşey çok güzeldi....1 günlüğüne gittik geldik...Aradan çıkarmış olduk:)))


   Bu arada umarım hiçbirşey dikemediğimi düşünmüyorsunuzdur....
çünkü ben çünkü ben ııımmmm çünkü ben dikiyorum yaww...Akşama bir iki foto çekicem seyr-i alem edicem buralarda hiç merak-ı arz etmeyin:))


  Aldığım çeyizleri artık bitirmek istiyorum...Çünkü düğünümü organizasyon şirketiyle anlaşmalı değil kendim yapmaya karar verdim...Ve herşey burada kayıt altında olacak....Düğünümüzü bir dahaki yaza ertelediğimiz için bütün kış kocaman bir vaktim var inşallah....İlerleyen zamanlarda bütün ayrıntılar burada Evet evet   www.kupiapapalina.blogspot.com da :))

 Morphy Richards tan çok fazla ürün aldım...Niye öle oldu bilmiyorum...Umudum güzel olmuş olması...
İşte Morphy Richards cicilerim:))


Morphy Richards Food Fusıon El Blenderi

burda
500 watt motor - 8 hız ayarı ve turbo - Buz kırma özelliği beğendiğim özellikleri arasında Braun'un el blenderı ile arasında gittim geldim ama braunun kabının çok küçük olması tercihimi körükledi....Fiyatı 200.00 TL

Morphy Richards Food Fusıon Mikser
          300 watt motor ve 5 kademeli hız ayarına sahip Kitchen Aid almadığım için mikserimle fazla ilgilenmedim açıkçası şu anda onu üvey evlat olarak görüyorum fazla yorum yapamıcam:)) 170.00 TL....

Morphy Richards T-71605 Turbo Başlıklı Torbasız Şarjlı Süpürge (100 Watt)
Aaa şarjlı süpürgemi çok içime sinerek aldım...Ucuna aparatlar ekleniyor uzuyor felan..Gücü 100 watt...En sevdiğim özelliği çok çok hafif tuttum mağazada uzun bir süre hiç rahatsız etmedi kolumu...Fiyatı burda 180.00 TL


8 Comments:

Adsız said...

hayirli olsun canim gule gule kullan cicilerini :) merakla dugun hazirliklarinin detaylarini bekliyor olacagim! cok tatli bir telas simdiden kolay gelsin :) sevgiler!

Denise said...

Hepsini güle güle kullanın, ne kadar yorulsanız bile :)

CEPAYNASI said...

sevgili kupia,
arkadaşına yaptığın ayraçları düşünüyorum da,düğün için neler yapabileceğini hayal bile edemiyorum:)
yapabileceğim birşey olursa hazırım bilesin...
(yorumlar sorunlu bugün,du bakalım okuyabilecekmisin..)
sevgiler

CEPAYNASI said...

aldıklarını güle güle kullan,çok güzeller......

Benhurum said...

Canım merhaba, demek önümüzdeki yaza erteledin düğününü hadi hayırlısı. Şimdi daha bol zamanım var deyip serme sakın, sayılı gün çabuk geçer hatırlatırım:D

Yeni cicilerini yeni evinde sağlık ve mutlulukla kullanmanı onlar ile harika lezzetler yaratmanı diliyorum tatlım.

Kucak dolusu sevgiler...

esgectim.blogspot said...

Merhabalar,

Bende evlilik hazırlığı yapmaktayım ama ben mikser ve blenderımı kenwood el süpürgemi de fakirden seçmiştim benimde eylülde düğünüm sayılı gün çabuk geçer:)

Sevgilerle

Keyf-i Mekan said...

Canım bütün aldıkların harika, Allah güle güle kullanmayı nasip etsin.
Ben en çok yaratıcılığınla dikiş makinende neler diktiğini merak ediyorum. Çünkü bende bir dikiş makinası alıp dikiş dikmeyi çok ama çok istiyorum. Ama hiçbir bilgim yok:(( Belki senden aldığım ilhamla, bende makine alır ve dikebilirim. Beni merakta bırakma, sevgilerimle...(Nazife)

Aslı said...

Ne güzel, güle güle kullan:) Evlilik öncesi alışveriş yapmak çok eğlenceliydi,özendim okurken:) En sık ve severek kullandığım şey ise çatal bıçak takımımla hediye edilen Braun el blender ı, hem her işe yarıyor hem de robot gibi çok her kaplamıyor:) Ama kilo almayalım diye hiç pasta börek yapmıyorum, yapsam bile yufka ya da milföy kullanıyorum, o yüzden kabını sevimli sevimli sağa sola çeviren Arçelik mikserimi 2 yılda sadece 1 kez kullandım:( Sırf onu seyretmek için kek yapacağım böyle giderse:))