21 Temmuz 2010 Çarşamba

Kaçak Gelin:))

4 günlüğüne nişanlıma kaçtım aslında herkesi arayıp düğünümüze bekliyoruz ben dönmüyorum demek istedim ama malesef tıpış tıpış arkama baka baka geri döndüm...
5 yıl önce felan gitmiştim o zaman yaa ben burda yaşarım ne kadar güzel demiştim....fikrim değiştimi peki derseniz...Yok değişmedi sevgilim orda hala neden değişsinki...Bekle beni Akçay ben geliyorum.....

Gezdim, tozdum, dolaştım hatta düğüne bile gidip nişanlımla caka sattım havalı havalı:))Artık bende aileye giriyorum sanırım...:))

Dikiş makinemi özledim en çok keşke onuda getirseydim diye düşünmedim değil....
Ama bir türlü fotoğraf çekemedim nerdeyse eskicek diktiklerim:)) Bugün sanırım artık vakit ayırabilirim diye düşünüyorum...Şirketim sağolsun aldığım 4 günlük izni gani gani geri çıkartabilmek için gece 11 lere kadar çalıştırdıkları için bir 4 günlük tatil daha olsa bunalımlarına soktular beni tekrar...Bugün resti çekip erken kaçıcam:))

Bak çağırıyolar yine....
Ne var ne geldim çatlamayın...Bişeyide bensiz yapın insafsızlar...(demek isterdim:))siz beni anladınız)

Öptüm herkesi....



6 Comments:

Yeşim said...

Hoşgeldin tatlım :) özledim seni. İzin dönüşlerinde hep aynı şey olur ne yazık ki. Bi rahat vermezler :P

kupia papalina said...

Kesinlikle iki güne yordular beni...Bende sizi özledim...Öpüyorum seni kocamn..Görüşmek üzere...

esketek said...

Hoşgeldin.

nihalasli said...

ahaha cok tatli bir yazi olmus.. yillar once bende nisanlimi ankarada birakirken (ailemle izmire donmek zorunda kaldigimda) hic donmek istemedim:( simdi 1 yil oldu evleneli ve cok tatli hatirliyorum o zamanlari..
yeni bir bloggerim ben sizi izlemeye aldim;)

Adsız said...

Sadece yorum ve sorardı büyük tema, bunu kendin için kod sanıyordum? Gerçekten mükemmel görünüyor!

Adsız said...

Ne güzel bir yazı. Gerçekten bu tür veya makaleler okuma seviyorum. Başkalarının ne söyleyeceklerini görmek için sabırsızlanıyorum.