31 Mart 2010 Çarşamba

1-2-3-4= KUPİA PAPALİNA



1-------Yoğun günlerimden sonra sanırım biraz nefes alabilicem...
Verdiğin emeklerin, hayatından ayırdığın zamanların karşılığını görünce nedense insan bütün o sinir harplerini uykusuz gecelerini, ojesiz tırnaklarını, bozulan kaşlarını unutup daha bir çok seviyor herşeyi:))
Gelip sana "Başardık...En çok senin başarın bu,Teşekkürler" dendiğinde  alıyorsun nefesini...Uykusuz gecelerinde  nefret ettiğin işini bu sefer seviyorsun....
Tıpkı bir bebek gibi doğum yaparken bir daha hamile kalmıcam diye bağırıp arkasından bebeğini eline aldığında bütün acılarını unutmuyormusun....Sanki hiç ağlamamış gibi....
Bende bebeğimi elime almamın sevincini yaşıyorum bu aralar....Mutluyum, huzurluyum,İnsanları,çiçekleri,böcekleri,işimi ,hayatımı,sevgilimi seviyorum seviyorum seviyorum....


2------Bu arada bir projem var demiştim..Tarihimde sanırım başlayıp da bitireceğim ilk D.I.Y çalışmam olacak utanıyorum kendimden...Biraz zorunluluktan da olsa yinede bitmiş olacak işte...
Belki diğerlerininde önü açılır onun sayesinde:))

3-------Tolgişide çok ihmal ettim...bütün dengelerim altüst oldu...Hayatımı çok güzel düzene sokmuştum halbuki..Oda alışmış bu duruma, artık onu aradığımda şaşırıyor:))
Bu kadar anlayış anlayış no'luyoruz demedim desem yalan olur...Onu aramadım sormadım çalışıyorum dedim kapattım..İyi Çalışmalar canım dedi herseferinde...Bu sefer yoğun olmamdan mutlu oldun diye saçma sapan bir tribe girdim..Aslında sadece bir deşarj yoluydu sanırım...O'da stresimin farkında olduğu için yine birşey demedi...Özür dilerim sevgilim:))Biz kadınlar ne kadar zoruz yaa gerçekten bazen üzülüyorum erkeklere...Bizi anlamaları çok çok zor..
Aşk İşte napıcaksınız..


4---------Aşırı derecede bir tatile ihtiyacım var..Bu aralar sadece bunu düşünür oldum...Nasıl yapmalı etmeli bilmiyorum...Eskiden heryere özgürce giderdim...Üniversitedeyken çok fazla tatil yaptım...Ama hep kaçak :)) Bu aramızda bir sır...Bizimkilerden hiçbirşey için izin almadım..Çok kötüyüm:(( Şimdi tabi şartlar değişti...Bir yere gitcek olsam Tolga da gelicekmiş gibi hal takınıyorlar...O yoksa zaten gidememki ben artık nişanlıyım..Bu nasıl bir mantık...Nişanlılık ne zormuş...Anneme anlatamıyorum bizim öle bir ilişkimiz yok birbirimizi kısıtlamayız..O zamanda ben dikbaşlı oluyorum...Kesinlikle anlamak istemiyor...Tolga'nın yerine kızıyor bana hareketlerime çekidüzen vermeliymişim...
Şimdi nişanlı bir kız olarak arkadaşlarımla tatile çıkamıyorum...
Eee nişanlımla zaten hiç çıkamıyorum...
Varmı bir C seçeneğiniz:)))


6 Comments:

Hande said...

yaptığınız işin karşılığını alabilmek takdir görmek ne güzel.

Burcu Çalışkan said...

yorgunluğuna değmiş desene, ne güzel mutlulupunu yaşaman :)) DIy da merakla bekliyorum

Unknown said...

c şıkkı evlilik diyorum :D ama o zamanda şartlar,işler güçler erte leniyor herşey,kendimden biliyorum :)

yorgunluğuna değmiş,yapabildiklerin için ve mutlu olduğun için sevindim,zira bu ara zor dönemlerdeyim ben,böyle umut dolu bi yazıda en kısa zamanda ben yazarım işallah :D

bu yorumu yazan kim diceksin belki,zehr-efsan ben,blogumu değiştim ama izlemediym seni hala :)

kupia papalina said...

Hande...
Gerçekten öle kişinin emeğinin hakkının verilmesi çalınması çok kötü...Babam herzamn derki...En büyük kötülük emek hırsızlığıdır:))

Burcu...
Teşekkür ederim...Bitince yayınlıcam umarım beğenirsin:)

gülin...
Çok sevindim seni gördüğüme bloguna bir kaç kere yazdım...Yeni blogunuda izlemeye aldım..Oleyy kaldığımız yerden devam:))

sesiber said...

C seçeneğini karikatürde güzelce açıklamışsın işte :)))
Diy projeni hasretle bekliyorum :)

kupia papalina said...

Ehuehueh dimi bencede beni anca bu durum paklıcak:)))
Bende merakla bekliyorum sanırım...Aslında kafamda çok fikir var ama nedense uygulamıyorum...Tembelim tembel:)))
Görüşmek üzere:))