5 Nisan 2010 Pazartesi

öZLEM tUNA....

Özlem Tuna...İnternette surf yaparken bulaştım kendisine...Gerçekten tasarımlarını çok başarılı buldum...Ruhuma,kalbime,hayallerime,gözüme tamamen hitep eden tasarımlar.... Kahve fincanlarıyla ondan habersiz boğaza karşı rüyalarımda türk kahvemi yudumluyorum....Özür dilerim....
Bakarmısınız şu güzelliklere...

İstanbul'da bir kaç kişi görevlendirmiş olsamda henüz fiyat konusunda bir sonuca ulaşamadım malesef:((
Belki yolunuz düşer ve uğrayıp banada haber verirsiniz...Görüşmek üzere....



7 Comments:

ümmühan said...

Gerçekten harika görünüyorlar, bu fincanlarla kahvenin de tadi bi başka olur

Unknown said...

hediye için cok güzel bir alternatif

domatessepeti said...

çok güzel bende istiyom hemde aynısından canım senin resimlere bakarken içim acılıyo inanki anlatım tarzında çok doğal....

Yeşim said...

Canım benim bayıldım bunlara. Waouw :)

kupia papalina said...

Ümmühan...
Kesinlikle katılıyorum...Süper bir zevk verir sanırım:))

Moda(e)ratör...
Evet güzel bir hediye seçimi olur...Şahsen bana gelse hediye olarak havalara uçarım:))

Domatessepeti...
Yaa gerçekten çok sevindim beğenmene...Yorumun beni gururlandırdı teşekkür ederim...

Yeşim...
Senin beğenmene benim için önemli teşekkür ederim....

CEPAYNASI said...

hepsi birbirinden güzel,
ama son karedekine bittim..

fiyatları öğrenirsen bilelim:)

sevgilerrrrrrr...

kupia papalina said...

Evet benimde favorim onlar...Tahminen 100 tl gibi bir fiyattır diye düşünüyorum...Ama tam kesin bir sonuca ulaşamadım...
Beğenmene sevindim..görüşmek üzere...