13 Nisan 2010 Salı

ENGLİSH HOME.....

Nevresim takımlarımı English Home'dan alabilmek için bekletiyordum...İstanbul'a gidip alır gelirim diye planlar içindeyken bana güzel bir sürpriz yapıp İzmit'te bir mağaza açtılar:)) Bende küçük alışverişimi yaptım....
Yastıklarını, çarşafını ve nevresimini ayrı ayrı alıp bir takım oluşturuyorsun ve bu güzel takımlar çift kişilikte 50.00 TL ye tek kişilikte ise 40.00 TL ye geliyor...
Ben bir çift kişilik nevresim takımı yaptım kendime ve ekstradan 2 yastık kılıfı daha ekledim...2 yastık kılıfının bulunduğu paketler ise 7.00 TL olunca içime sinen ve hesaplı bir alışveriş oldu...Günlük bir yatak örtüsünüde 100.00 Tl ye aldım....Birde her nevresim takımının deseninden 20.00 TL'ye yatak tepsileri yapmışlar....Sevgilimin bana güzel kahvaltılar hazırlaması ümidiyle onuda ekledim :)))Ve yeni ürünlerin gelmesini şimdiden beklemeye başladım....
Tarzları bana uygun, fiyatlar süper çeyizim sanırım çok fazla English Home ürünlerinden kokacak:)))Mutlaka uğrayın derim...



11 Comments:

Burcu Çalışkan said...

çok güzel şeyler varmış internetten görmüşlüğüm va rama hiç mağazasına gitmedim, bak yine içimdeki alışveriş canavarı uyanmak üzere :)) iyi günlerde kullan bu arada

Zeynep'in Evi said...

ben de kaztüyü yorganlarımı ve bornozumu english home'dan aldım içerisi cennet gibi zaten girdim mi çıkamıyorum herşeye hayran oluyorum:)

AsOrTiK said...

iyi günlerde kullanın aldıklarınızı, zevkli seçimler...

pofiş♥ said...

bende çok büyük bi bölümünü burdan aldım gerçekten çok güzel:)sende güle güle kullan

Sümeyye said...

Çok güzeller valla bayıldım :) güle güle kullanın,fiyatlarda uygunmuş ben de bi ara uğrayayım..

Yeşim said...

Canım benim güle güle kullan :) Ben de çok seviyorum English Home'un ürünlerini. İyi yapmışsın. Hatta yedek nevresim takımı da al kendine. Öperim seni :)

NiLaY said...

harika bir yerdir English home hem sade hem de çok şık :) güle güle kullan, sevgiler..

CEPAYNASI said...

ilk mağazabağdat caddesindeydi..
yeni eve taşınırken bir dolu şey aldım oradan...

uygun fiyat,
bol seçenek,
keyfe göre kombin...

kullandıkça güzelleştiler diyebilirim:)

şimdi heryerde mağaza açtılar...
hala her rastladığım yerde uğrarım...

güle güle kullan:))

Unknown said...

Ya bayılıyorum ben English Home ürünlerine!

KEYF-İ MEKAN said...

Merhaba, aldıklarınızı iyi günlerde kullanın. Biranda bende oraya gitmeli ve alışveriş yapmalıyım diye düşündüm. İzmitte English Home nerede acaba? Acaba gördüm de dikkat etmedim mi diye düşündüm. Rehberimsiniz, sevgiler...

Unknown said...

adres alabilirmiyim belki bi ara uğrama fırsatı bulurum. inşallah.
:-)
çok güzeller iyi günlerde kullanmak nasip olur inşallah.