27 Nisan 2010 Salı

.....

"Saydım tam 21 tane izlediğim blog arkadaşım mutsuz, gözleri, yürekleri ağlamaklı...Hepsinin yazılarını teker teker okudum evet kendimden çok şeyler buldum kelimelerinde ama hiçbirine yorum yazamadım..Destek olmak istedim heyecanlandım, ayaklandım ama yorum gönder butonuna basıp kapattım herseferinde..Ne diyeceksinki dedim bunlarda geçer üzülme sana söleseler inanırmısın hatta sölüyor etrafındaki herkes inanıyormusun..Gülmüyormusun içinden demiyormusun "ha ha tabi tabi geçer" ..Ben bilmiyormuyum sanki geçeceğini, ben bilmiyormuyum alışabileceğimi ben sana anlatıyorsam bugünümü benimle yaşa bugünüm için bana yardım et, yol göster..Klişe lafları bende söliyebilirim kendime, bende bunları idrak edebilecek kadar güçlüyüm ama sorun sana anlattığım anda güçsüz olmam...
Yüreğim ağlıyor, canım çok yanıyor ama gözüme yansıtamıyorum içimde kopan fırtınaları...Aslında güçlü olmakta istemiyorum, annemi istiyorum sadece.. geri istiyorum beraber hayal kurduğumuz , kahve içtiğimiz,alışveriş yaptığımız günlerimi geri istiyorum..
Anneciğim söz vermemişmiydin bana çeyizimi beraber alacaktık, tatile gidecektik, arabamızla gezecektik kafamıza estikçe, çok kitap alacaktık birbirimize sınav yapıcaktık bitirdiğimizde, dikiş dikmeyi öğreticektin bana,kanaviçelerimizi bitircez diye söz vermemişmiydin...
Niye şimdi oyun bozanlık yapıorsun, niye bizi yarı yolda bırakıyorsun, niye gözlerime baktığında ağlıyorsun, niye her sana baktığımda acaba nefes alıyormu diye bakıp göğsünün aşağı yukarı inip çıktığını görünce mutlu oluyorum annem..Neler oluyor senin küçük kızın cevap bulamıyor sorularına niye yardım etmiyorsun bana, niye susuyorsun..
Niye herkesi yendinde hastalığını yenemiyorsun..Niye bırak beni diyemiyorsun, niye terliklerimizi giymediğimizde, yemeğimizi yemediğimizde, odamızı toplamadığımızda bize bağırıp kızıp sonunda yola getirdinde içindeki lanete niye kızıp yola getiremiyorsun...Sen korkmazsınki ondan sen bizim kahramanımız değilmisin..Kılıçlarımızı geri versinler bize dimi.. biz kuşanırız yine kalkarız ayağa dimdik, kaldığımız yerden devam ederiz ..girmesinlerin hayallerimize umutlarımıza bozmasınlar söyle onlara anneciğim beni dinlemezler ... Hayatım boyunca sana layık olmaya çalıştım, birşey yapmadan önce annem olsa yaparmıydı deyip öğle yaşadım gerçeklerimi...Ben aslında sana layık olmak istemiyorum senin gibi olmak istiyorum senin gibi çocuklarımın kahramanı, senin gibi bir anne, eş,gelin,arkadaş,dost olmak istiyorum ve inanıyorumki sen hep bizle kalacak iyileşecek gözlerimin içine bakıp bu sefer ağlamayacaksın gurur duyacaksın benimle ve kendinle.....
Seni Çok Seviyorum arkadaşım,dostum,herşeyim..."

  Annemi lanet hastalığın ele geçirmesi 5 yıl , yukarıdaki yazıyı yazalı 5 ay, Anneciğimi kaybedeli ise sadece 10 gün oldu.... Son dakikakaya kadar kılıçlarımızı geri istedim umudumu kaybetmeden bekledim...Ama hayat insana herzaman istediğini vermiyor malesef...Artık hayaller kurmak istemiyorum...Bildiğim tek şey var kardeşim...üzülmesin diye üzülmüyorum...ağlamasın diye ağlamıyorum...O kadar dimdik durmak istiyorumki sadece hayata, kılıcımı tek başımada kardeşim ve kendim için nasıl sallayabileciğimi görsün o benden korksun istiyorum....
  Birgün annemle, biriciğimle karşılaşıcaz biliyorum...O zaman için uğraşıcam bundan sonraki hayatımda "afferin kızım" diyebilmesi için....
   Beyzoşum Annemizin kızlarıyız biz ona göre davranıcaz tıpkı istediği gibi ...Bunu unutma.......Sen hiç birşeyi kafana takmıcaksın bırak ben senin yerine üzülürüm, çözümünü bulurum...herşeyi hallederim...Benim için birşey yapmak istersen mutlu olacaksın sadece güzel gülüşünle teşekkür ediceksin bana....Emin ol sadece bu şekilde huzurlu ve mutlu edersin beni...Küçük annen Seni çok seviyor....

        Görüşmek üzere...

40 Comments:

ruşyena said...

nasıl üzüldüğümü anlatamam... ama inan çok üzüldüm, acını ta içimde duyumsuyorum şu an... belki benzer bir acıyı bir süredir içimde taşıyor olmaktan... annemi değil ama ablamı kaybettim geçen yıl... acısı çok büyük... insan bu durumda ağlama eyleminin dahi bu acı karşısında çok hafif kaldığını anlıyor... başın sağolsun sevgili kupia papalina...annene rahmet sana da sabırlar diliyorum... her zaman dimdik olacağına dair inancım sonsuz... anneniz sizleri hep mutlu görmek isterdi, eminim... bunu hiç unutmayın... sevgiler...

Yeşim said...

Canım, çok ama çok üzüldüm, Allah sabırlar versin. Anneciğinin mekanı cennet olsun. Ne desem az, ne desem boş...Anne bu yeri doldurulamaz. Ama inanıyorum ki sen önce kardeşinin sonra da çocuklarının kahramanı olacaksın. Ne mutlu annene senin gibi bir evlat yetiştirmiş. Sizleri mutsuz görmeye dayanamayacağını bilerek yaşayın.

domatessepeti said...

canım ne kadar çok üzüldüğümü anlatamam. Allah annenin mekanını cennet eylesin sizlerede sabırlar versin. Ne desem boş biliyorum ama herşeye rağmen hayat devam ediyor ve ailen için kardeşin için ayakta durman lazım

NiLaY said...

Belki acını silemez yorumlarımız yüreğinden ama bil ki anneciğin için dua eden insanlar var etrafında. okuyup geçmek istemedim başın sağolsun arkadaşım, allah annenin mekanını cennet eylesin..

Chilek said...

Allah rahmet eylesin,ne desek boş:((Mekanı cennet olsun...

Neşetuana said...

Gözyaşları ile okudum.Hiçbirşey acınızı hafifletmez biliyorum.Duacınızım..
Birgün hep birlikte olacağız ve bedenlerimiz hiç ayrılmayacak, geçici bir ayrılık bu...Allah sabır versin..

ümmühan said...

Allah sabırlar versin canm, çok zor ben de 5 sene önce kaybettim annemi ansızın, çok acı ama ölüm hepimiz için,elden gelen bir şey yok ne yazık ki
Düğümüm annem öldükten 11 ay sonra oldu,büyük bir boşluk gerçekten,yıllarca birlikte planını yaptığın en güzel gününde annen yanında yok, ama herşey ikimizin hayal ettiği gibi oldu çok şükür, ozaman insan kendi kendine diyor ki annem elimi tutamasa da yanımda demek ki her zaman
Allah mekanını cennet eylesin annelerimizin, kendimizden daha kötülerini düşünelim teselli bulalım, daha doğduğu gün annesini tanımadan kaybeden yavrular var, çok şükür biz annemizi tanıma onu koklama fırsatı bulabildik

Sevgiler canm,kardeşin için kendine iyi bak sen de onun bir annesi sayılırsın

Atolyekedi said...

Çok ama çok üzüldüm. Allah sabırlar versin, güç kuvvet versin

Aslı said...

Ne söyleyeceğimi bilemiyorum, başınız sağolsun...

pofiş♥ said...

Ne diycemi bilmiyorum...tarifsiz bir üzüntü yaşıyorum şu an...inanamıyorum yazının sonunda alıntıdır filan denilip kıssadan hisseli vsvs yazı olmasını ne çok istedim bilmeessiin...
rabbim bol sabır versin...bol bol sabır versin başınız sağolsun mekanı cennet olsun...

!!! Şekerperisi !!! said...

canımm çok üzüldüm.. okuyalı 10 dk oldu ama ağlamaktan ne yazacağımı şaşırdım..bende bir şeyler yazmak istiyorum ama kelimeler düğümleniyor işte..
Melekler hep yanımızda olduğu gibi anneciğinde hep yanında olacaktır eminim...
Allah sabır versin canım benim mekanı cennet olsun..

Unknown said...

BAŞIN SAĞ OLSUN YAVRUM,NURLAR IŞIKLAR İÇİNDE UYUSUN.YÜREĞİN HEP SIZLAYACAK AMA ALIŞACAKSIN DÜNYANIN DÜZENİ

gulbahcesi said...

kelimeler boğazımda düğümlendi,ne diyeceğimi bilemiyorum. Allah sabır versin, başın sağolsun..

bir güzel çift said...

Hangi kelimeyi yazsam,hangi kelimeleri sıralasam ardı ardına boş...biliyorum...Allah sabır versin,başın sağolsun...

Demet / Demetoloji said...

Cok uzuldum okuyunca inan , basin sagolsun. Allah sabir versin. Alismak cok zor ama elden birsey gelmiyor ne yazik ki :(

Adsız said...

Çok zor bir şeyler söylemek ama duygularını o kadar içten ifade etmişsin ki içimde hissettim acını. Allah sabrını veriyor ama üzülmemek elde değil, başınız sağolsun canım, iyi bir evlat olarak sevgili anneni mutlu etmişsin zaten ama bundan sonra da senin başarılarını, mutluluklarını, sevinçlerini paylaşacaktır mutlaka

fulya said...

Ağlamaktan , ne diyeceğimi bilmiyorummm... Sadece, şunu biliyorum... Her ne halt desem bi işe yaramaz... Hem beni bile tatmin etmez içime sinmez... Allah yardımcın olsun, sabır versin...

noyumberry said...

Canım çook üzüldüm:(
Yine kitlendim..Ne diyeceğimi bilemiyorum..Annene rahmet,ailene de sabırlar diliyorum..
başın sağolsun:((

Çağla said...

ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN..

Stil Direktoru said...

Allah sabırlar versin. Annen meleklerle uyusun, sabırlar dilerim. Babam yoğun bakımda ve acını en derinden hissediyorum :( Gönülden dua edeceğim yatarken çok üzüldüm çok ne denir ki :(

Zagzag said...

Başınız Sağolsun.:(

Duygu said...

canım öyle çok üzüldümki,gözyaşlarımı tutamadım.Tarifsiz bir acı ve tesellisi olmaz biliyorum ama günün birinde kaybettiğimiz sevdiklerimizi eminim göreceğiz.Allah sabırlar versin,melek anneciğin nurlar içinde uyusun inşallah...

Bucanni said...

Canım Allah sana sabır versin, anneciğinin mekanı cennet olsun.Başka diyecek bir söz bulamıyorum. Çünkü ne desek boş. Sevgiyle..

Keyf-i Mekan said...

Sözün bittiği yer... Canım Allah sabırlar versin, sana ve kardeşine. Ne desek boş biliyorum. Acını bütün kalbimle paylaşıyorum. Annenin mekanı cennet olsun...(Nazife)

Marifetli Cadı said...

Canım Allah sabırlar versin.Rabbim sana dayanacak güç versin çok zor çok. Şu an bende gözyaşlarıma hakim olamıyorum, tüm annelerin mekanı cennet olsun,çünkü onlar herşeyin güzelini hakediyorlar.Öpüyorum.

YETENEK-SİZİN said...

Söyleyecek söz bulamıyorum. Allah sabır versin.

Bellek Kutusu said...

Hiç bir teselli sözcüğü acını hafifletmeye yetmeyecek biliyorum, annen ışıklar içinde uyusun sana da sabır dilemekten başka bir şey gelmiyor elimden:(

Aynur (Küçük Hala) said...

çok çok üzüldüm :((
başınız sağolsun
Allah sabır versin

BirSen said...

Ne denirki böyle bir durumda...sadece cok ama cok üzgünüm.
Allah rahmet eylesin..geride kalanlarada sabir versin.

günseli said...

acını hafifletmeyecek hiç bir söz biliyorm;gözlerim doldu okurken-sulu göz olmasam da çok etkilendim ANNE duyunca kokusu geldi burnuma...çok gidip geldi elim yazmak yazmamak arasında..yalnızca yalnız olmadığını bil istedim...bende annesinin kızı olarak sana diorum ki...
sen annenin kızı olmalısın...
onun gibi dimdik durmalısın şimdi hayatta..emin ol o seni izliyor ve hep gurur duyuyor senle...kılıçlarını salla;sallaki sevdiklerine zarar vermesin kara maskeliler...sen korucaksın şimdi onları annense gurur duyacak işte benim kızım diyecek...yıldızlar yağsın anneciğinin üstüne...

CEPAYNASI said...

:((((((

sabır dilemekten başka ne diyebilirim ki:(((

demeteris said...

Sizi tanımıyorum ama acınızı en derinden paylaşıyorum inanın Allah sabır versin anneciğinizin de mekanı cennet olsun ki eminim olmuştur.

Ballı Cimcime said...

Allah nur içinde yatırsın anneciğini, mekanı cennet olsun. Çok üzüldüm canım, sizlere sabırlar versin Rabbim, tekrar başınız sağolsun..

esketek said...

Sevgili Kupia Papalina,Allah sana kardeşine sabır versin.

Nilgün Komar said...

canım.. sevgili arkadaşım.. dimdik durmaya devam et.. güzellikleri güzel günleri birlikte ne çok yaşadığınızı düşün.. belki daha azı ile yetinmek gerekecekti gene bu kadar şükür de! sen daha iyi bilirsin gerçi kendini teselli etmeyi ama dilimin döndüğü bu! söz biter bende genelde.. dua ederim ve elini tutarım.. sevgi ve içtenlikle kucaklıyor ve seni öpüyorum..

pinkada said...

sevgili Kupia Papalina
inan çok üzüldüm,diyecek pek fazla bi şey yok...allah annenin mekanını cennet etsin,sana ve ailenede sabırlar versin...

Unknown said...

yazıyı 16. okuyuşum ama hala senin yazdıkların kadar güzel,anlamlı,dokunaklı,hem olgun hem küçük kız çocuğu gibi hissettiklerimi yazamıyorum..söyleyemiyorum..ama yazını her okuyuşumda 'ben güçlü olmak istemiyorum annemi istiyorum' kısmına gelince gözyaşlarımı tutamıyorum..çünkü bende öyle olsun istiyorum ama olmayacağını ikimizde biliyoruz..güçlü ve birbirimizin annesi olmalıyız ablacım benim için düşündüklerinin aynısını bende senin için düşünüyorum merak etme şimdiden düğününde herşeyini nasıl organize ederim annemin yokluğunu nasıl hissetirmem bunları düşünüyorum:)herşey olması gerektiği gibi olucak malesef hayat berrin sultansız devam edicek ve biz onsuz mutlu olmayı öğrenicez,hayat devam ettirmeyi öğrenicez...çünkü onun kızlarıyız ve böyle olmasını istediğini çok iyi biliyoruz..seni senden çok seviyorum hiç unutmaa ve sevenlerini daha fazla üzmeden güzel paylaşımlarına devam et ben bile özledim onları :)

!!! Şekerperisi !!! said...

Canım toparlanabildin mi birazcık
özledik güzel yazılarını, paylaşımlarını...
sevgiler..

Peritozu said...

Allah cok ama cok buyuk sabir versin,soylenecek bir soz yok.Ama arkadaslarin olarak biz seni cok seviyoruz.
Guclu olabilmek,ayakta kalabilmek annenin en cok istedigi sey olucaktir,onun adina,onun icin, sabir edip dayanmaya calismak yapilacak en guzel sey belki de.

Ayşe Şakarcan said...

Çok üzüldüm çok... Allah sabır versin...