16 Mart 2010 Salı

RİTÜELLER > HAYALLER...

Bu aralar dünya turuna çıkıyorum oturduğum yerden...
O kadar çok fazla takip ettiğim blog varki blog isminde 360 geçen...Bilgisayar başında saçımı başımı yoldurtan, sadece lafta gaza getirmekle bıraktırmayıp...gözlerim şişene kadar araştırmalar yaptığım dönemlerden geçiyorum bu aralar...Aslında bu fitili 80 Günde Devr-i Alem kitabını bana hediye eden anneciğim ateşlemişti zamanında....


Sevgili nişanlım her aradığında mesaj veriyorum...
O: Napıorsun canım...
Ben:Hiç Dünya turu yapıyorum...Bak çok ilgini çekecek böle şöle şeyler varmış...
O: Hıımmm çok ilginç....
Ben:Güzel dimi? Sende beğendinmi?Ne dersin?
O: Google earth'ten daha güzel oluyor...Okumadan görsellerle geziyosun...Birde onu dene daha zevkli....Mu ha ha ha ha
Ben:.......

Biliyorumki kızdırmak için yapıyor...Benden çok istiyor...Hayallerimizin ortak olması sevindiriyor,şanslı olduğumu bir kere daha hatırlatıyor bana...:))


İmkansızmı..Ulaşılmazmı...Hayatından biraz fedekarlık yapamazmısınki hayallerin için diye düşünmeden edemiyorum...Bunu yapan emin olunki Koç değil sadece, tek lüksü arabası olan senin benim gibi sıradan insanlar..Onlarla aramızdaki fark önceliklerin sırası...Çoğumuz elde ettiğimiz yada elde etmek için uğraştığımız standartlardan vazgeçme lüksünü ,cesaretini göremiyoruz kendimizde...Hayatı ritüellere göre yaşamayı tercih ediyoruz...Aysonunuda gelen faturalarımızı ödiyebilmek, bir ev, bir araba alabilmek için harcıyoruz doğumla ölüm arasına sıkıştırılmış sonsuz olmayan ömrümüzü....


İşte o kısa ömrümün benden bekledikleri....

Önce Okulunu Bitir...
İşe Gir...
Evlen...
Çalış..Çalış..Çalış...
Çalıştığın paraları harcama ev al...
Çocukların olsun...
Tamam sen kendini rafa kaldır...Çocukların ve kocacığın için yaşa...
Şu saydıklarımdan dışarıya kafasını uzatmayı çok az kişi başarabiliyor..Hayat, şartlar zorluyor bizi bunlara dimi kader....
Kader sadece doğumun ve ölümündür...Bu iki kavram arasındaki zaman ise sana aittir sen şekillendirirsin...

Ohhh yazdım rahatladım...

Evet yazdım yazmak galiba uygulamaktan daha kolay...Bu blogu uzun yıllar tutmak istiyorum aslında...Geçmişimin, şu anımın, geleceğimin sentezi olsun istiyorum...


Tamam kabul ediyorum şu ana kadar sen bir yol katedebildinmi diye sorsanız koskaca bir "HAYIR" diyebilirim ama..Tamam hepsi bir anda olmayacak bunuda biliyorum, yavaş yavaş yada parça parçada olsa olacak...
HAYALLER işte...

Birgün size "Hoşçakalın ben gidiyorum" diyebilmek ümidiyle....



4 Comments:

janel said...

Ne güzel yazmışsın canım kesınlıkle katılıyorum sana ama tüm bunlar içinde yinede para lazım ve tabı onun içinde çalışmak :)

fulya said...

Merhaba,yazdığınız bir kaç şey o kadar tanıdık geldi ki... Bozuldum... Sadece ben düşünüyorumdur dediğim tek şey vardı... O da şemanız.... Yatay uzantının üzerine kurguladığınız insan hayatı... Bunun bir benzerini lise son yıllarımda yapmıştım... O zaman büyük bir keşif gibi gelmişti deli gibi sevinmiştimmm... Bir başka şey de Binnur Kaya ya sordular "kazandığınız parayı nasıl değerlendiriyorsunuz, birikimleriniz nelerdir" diye... cevap diğer konukları afallatı... " kazandığım paralarla dünyanın bilmediğim ya da bilipte gitmediğim yerlerine gidiyorum, budur birikimim" dedi.

kupia papalina said...

Kutsal Hatun...
Evet kesinlikle katılıyorum para lazım..Kazanalım ve arkasından harcayalım diyorum:))Paramızla kendimizi mutlu edelim eşyalarımızı değil...Yaşamak güzel...

Passtel...
Zaman zaman bendede olur..Çok fazla hayal kurup kafamda fikirlerle dolaştığım için sadece ben düşünmüşümdür kesin dediğim şey bir çok kişi tarafından hayata geçirilmiş bile...Çok hayal kırıklığı yaşadım:))Aslında bu şemada bana ait değil..Paralel boyutlar yada zamanları anlatan bir şema bu..ilginizi çekebilir belki:))
Binnur Kayanın bu yorumuna şaşırdım gerçekten ve kıskandım...Umarım gönlünden geçiren herkes günü geldiğinde bu yorumu yapabilir...
Pastel neyi farkettim biliyormusun biz birbirimize benziyormuyuz:))
Görüşmek üzere...

Adsız said...

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Burcu