8 Mart 2010 Pazartesi

GEZİYORUM GEZİYORUM, YORULMUYORUM:)))

İnternet alışverişini seviyorum...Oturduğum yerden mağazaları geziyorum birbir....Bu tutkum aslında ilk olarak GittiGidiyor ile başladı...Daha sonrasında zaman geçtikçe artarak büyüyor....Evlendikten sonra biliyorsunuz Ayvalığa yerleşicem nişanlımında en büyük iddiası alışverişe para harcıyamayacağım...
Ha Ha ha ha ha
Online mağazalar var gülüm artık...Ayaklarına kara sular inene kadar hem gezmiyoRsun hem daha çok zaman harcadığın için daha çok ta para harcıyorsun diye korkutuyorum onu:)))

Ben kitaplarımı almak için genelde İDEFİX'i kullanıyorum...Biraz geç kargolasalarda ben sistemlerini ve site düzenini sevdiğim için burayı tercih ediyorum...

Hergün mutlaka uğradığım sitelerden biride www.ihracatmalları.com...Süper elbiseler ve hırkalar düşürdüm burdan ağıma..1 gün içerisinde en güzel şeyler tükeniyor onun için hergün takibim altındadır kendileri:))

Bir tutkunu olduğum sitede www.supermutfak.com...aradığım herşeyi burda buldum şimdiye kadar...Tasarım olarak rahat ediyorum sitede aradığım herşeye hızlıca ulaşıyorum ve teslimat aşamasında hem çok hızlılar hemde güvenimi çoktaaann kazandılar...

Gg'dan çok fazla alışveriş yaptım..Ben keşfettiğimde kendileri daha meşhurlanmamıştı böle...Hatta gece saat 12 felandı bi kaç arkadaşımı haberdar etmiştip dayanamayıp..Çok kaliteli ürünleri çok düşük fiyatlara aldık zamanında ama artık kabak tadı verdi uzun zamandır uğramıyorum kendilerine...

Şimdilik yurtdışındaki sitelerden alışveriş yapma hazzına ulaşamadım ama ilk olarak Gojane deneme fikrim var...Bu aralar çok bakıyorum..Sanırım maaşımı oraya gömebilirim...Varmı Gojane'den alışveriş yapan ve aman sakın bulaşma diyen:)))


8 Comments:

Fundanın Günlüğü +30 said...

Şimdiden tebrik ederim.Ayrıca Ayvalığa yerleşecek olman ne büyük şans.:) Ayvalık bbir başkadır.

bitter said...

ne güzel yere gidiyorsun şimdidien sevdiğinle mutluluklarrrrrr :)

siteleri kurcalamaya başladım bile:D

Arzu said...

Biliyormusun, bizimde hayalimiz emekli olunca Ayvaliğa yerleşmek. Bekle bizi Ayvalık , 10 sene sonra oradayız (inşallah)

Bu arada verdigin internet adresleri icin teşekkürler. bakacagim.
Bu arada bende sana naçizane www.elfe.com.tr
www.markafoni.com
www.outletim.com
(ben henuz alış veris yapmadim ama yinede paylaşmak istedim)
Sevgiler

ümmühan said...

Hayırlı olsun ayvalığa gitmedim ama güzel olduğunu söylyorlar, bu arada nişanlın bu postu okuduktan sonra ayvalığa yerleşmekten vazgeçmesin :D

kupia papalina said...

Funda...
Teşekkür ederim...Bende heyecanlıyım..Kendimi şanslı görüyorum..Bakalım neler olcak:))

kupia papalina said...

bitter...
Ölemi dersin..Baze ben oralarda ne yapıcam diye düşünmüyorum desem yalan olur:)) Herşeyi zaman göstericek sanırım:))Çok teşekkür ederim..

kupia papalina said...

Arzu...
Vaaoovv umarım hayalinizi gerçekleştirirsiniz..Bende seviniyimmi şimdiden 10 sene sonrada olsa da bir arkadaşım olcak diye:))
Verdiğin siteler için teşekkür ederim...İİncelemeye aldım:))

kupia papalina said...

Ümmühan..
Ehhehehuhe çok güldüm..Walla bilgisayarları felan kaldırmasından korkuyorum bende :))
Görüşmek üzere...