13 Mart 2010 Cumartesi

MATRUSHKA.........BABUSHKA........

 Kendileri ile hiç yıldızımız barışmadı...
İsmini bir kere tamamen masumca yanlış sölemiştim...
Çocuk aklımla Şaziment ile Şanziment arasındaki farkı filtreleyememişim sadece...Tabi ilk önce azardan sonra küçük bir dilbilgisi dersi almıştım kendisinden....
Kendisine bir daha asla Şaziment demedim....
O benim için Şanziment teyze olarak kaldı....
Aramızdaki tek bağ ise evindeki MATRUŞKA bebekleri ve...
Köprüde iki keçi olarak karşılaştığımızda aramızda geçen dialoglar...

Ben:  Şanziment teyze bebeklerle oynayabilirmiyim...
O  :  Evladım gel bakıyım yanıma....Söle bakıyım Şaziment...
Ben:  Şanziment...

Matruşka bebekleri boyum kadardı...Saatler çok çabuk geçerdi onlarla...Annem "hadi gidiyoruz" deyince yavaş yavaş geçirirdim bebeklerimi iç içe....
Annem bana aslında almıştı küçük babuşkalardan...Ama Şanziment teyzeninkiler daha güzeldi işte....En büyüktüler...İlk gözağrılarımdı onlar benim...
Her eve gelip yastığa başımı koyduğumda....Yerden tavana kadar Matruşkalar hayal ederdim....Şanziment teyzeninkilerden daha büyük, daha güzel, rengarenk....



gypsyandtwink(etsy),apartmenttherapy,ninainvorm,Holland Fabric House,
curdsnwhey,parallel-botany,hiccupings

9 Comments:

dusunenbalik said...

O yatak örtüsü ne kadar ilginçmiş yahu :)

emel said...

ay bayıldım bebeklerede yatak örtüsünede benim kızımda çok sever sizin gibi Matruşka bebeklerini boyun kadar olanlarını hiç görmedim ama çok güzeldir mutlaka arkadaş gibi olur.

ümmühan said...

ben de stickerları beğendim :)

Yeşim said...

Canım hepsi çok güzeller :) Şanziment teyze de okumuş mudur bu kaydı ;) ?

MAVİ TUTKU said...

Sanırım 92 yılı falandı her yer bu bebeklerden geçilmiyordu. Polonya pazar denilen yer, üniversitenin duvar dibinde yabancıların kurduğu ufak tezgahlar, heryer..
Çok ilginç gelmişti banada ilk gördüğümde

Ayşegül said...

ödül almışsınız ama ben de 2. kez ödül vermek istiyorum size çok beğendiğim bir blogsunuz, siz hakkediyorsunuz sevgiler...

http://aysegulongelen.blogspot.com/2010/03/yaratc-blogger-odulum.html

kupia papalina said...

Düşünen Balık...
Beğenmene sevindim...

emel..
:))Gerçekten en yakın arkadaşlarımdı..

ümmühan..
Stickerlar ayrı bir renk katar dimi..çocuk odasına yada sıcak bir balkona:))

Yeşim...
Sanmıyorum...Benim blogumu en yakın arkadaşlarım bile bilmiyor:))

Onuncu köyün adamı...
Bravo süper hafıza..gerçekten tam o dönemlere denk geliyor benim çocukluğumda:))

Ayşegül...
Çok teşekkür ederim mahçup ettin beni...Bende sana bir önceki yazımda teşekkürlerimi ilettim kabul edersen..Görüşmek üzere...

love me said...

yaa bu yatak örtüsü çok güzelmiş :))

Burcu Çalışkan said...

yatak örtüsü tek kelimeyle süper olmuş, bayıldım