19 Mart 2010 Cuma

BİR DÜDÜKLÜ TENCERE ANISI:))


Üniversitedeyken arkadaşlarla bir AVM de gezerken ve yanlışlıkla tefal mağazısının önünden geçerken vitrine bir bakış attım yine yanlışlıkla ve vitrine yaklaşık 40-45 saniye odaklandığımı hatırlıyorum....

TENCERE 600.00 tl
        460.00 tl

Kızları çağırdım vitrin önünde biraz kulis yaptık..
Ben doğrumu gördüm?..
Takımdır kızım tek bir tencere  olurmu o kadar...
O zaman Tencere Takımı yazarlardı...
Ben girip sorcam belki yanlış yazmışlardır..İyilik yapmış oluruz...

Hiç birşey umduğumuz gibi olmadı. gerçekten bir tencereye asgari ücret parası sölediler...
"De gidin hele bir" deyip arkamıza bile bakmadan kaçtık mağazadan..

Yok kısım bu devirde evlenilmezmiş hayatta almam diye diye bugünlere geldik...

Kendimizi çeyiz sektöründe yüzerken boğulmaya ramak kalmış durumda görüyoruz artık...
İşte annemin ve kuzenimin ısrarları sonucunda aldığım düdüklü tencerem...
 Bende tefal'den 6lt lik bu düdüklü tencereyi 300.00 TL ye aldım...Bu hayatta hiç büyük konuşmayacakmışsın bunu bir kere daha anladım...





9 Comments:

Unknown said...

değecek göreceksin 3dakikada tavuk pişiriyor tecrübeyle sabittir:)

Keyifle kullan!

Yeşim said...

:) canım benim gerçek hayata hoşgeldin. Gerçi kullanınca işler değişiyor ama yine de insanın içine oturuyor fiyatlar alırken :)

-Mir. said...

ah canıım, yine iyi bir fiyata almışsın, hem de 6 litre. fissler'lerin fiyatlarına da baksaydın :) Ama şöyle düşün, bunu 10 yıl kullanacaksın, en az, 120 ay demek. Ve bir zaman sonra buna alışınca başka hiçbir şeyde bu lezzeti bulamicaksın. Ben dolmayı bile düdüklüde pişiririm. 5 dk! hayırlı uğurlu olsun.

Zeynep'in Evi said...

bunu bu aralar ben de çok yaşıyorum ama aksini sanıyorum..çünkü bana önceden söylendiğinde ucuz ne olur alırız dediğim şeleri şimdi benzerlerini gördükçe yok ucuz olanını alalım diyorum:)

Arzu said...

Güle güle kullan
bence düdüklü tencere süper bir icat, hayatının nasil kolaylasacagini göreceksin.
iyi günlerde kullan.
sevgiler

Unknown said...

Keisnlikle değecek.. 8.5 senelik evliyim,tefal düdüklümün kapağının altındaki lastiği bile değiştirmedim.Şimdiki modellerinde var mı bilmiyorum..

Düdüklü elin kolun oluyor,hele ki çalışan bayan olunca...

Güle güle kullanman dileğim ile.
Sevgiler

essra said...

bende tefali çok pahalı bulurum ama yinede bakıyorum oradan almışım..

ümmühan said...

Düdüklü tencere gerçekten süper bi icat
Benim düdüklü tencerem tefal değil ama evlendiğimden bu yana tık demedi, çok da güzel pişiriyor, şu eski tip kapaklı lastiksiz olanlardan

kupia papalina said...

Moda(e)rator...
3 dakikada tavuk..Gerçekten kulağıma çok hoş geldi:))

Yeşim...
Gerçekten altı üstü bir tencere diyorsun ama tecrübelilerden dinleyince galiba iyi oldu demeye başladım:))

Miyaw...
:)) O zman diğer çelik tencereleri felan boşunamı aldık diyorsun:))
fissler gerçekten uçuş ama:))
Bu arada matematiksel hesabına bayıldım...Görüşmek üzere...

Zeynep...
Bide bunun yerine şunu bunu alırım hesabı sürekli kafanda planlar hesaplar...Offf off seni iyi anlıyorum:))

Pınar...
8.5 senede sıfır hata bu sölediğine bayıldım...Doğru bir tercih yaptım sanırım:))

essra...
Tamam tamam senin gibi süper yemekler yapan biride bunu sölediyse bu dündüklü tencere olmalıymış...
Görüşmek üzere:))
Tefal evet gerçekten pahalı ama kaliteli ürünleri sanırım mutfak eşyaları dünyasında acemide olsam herkes senin gibi düünüyor:))