5 Mart 2010 Cuma

DÜĞÜN HEDİYELERİ!!!!

Düğünlerde en çok hoşuma giden ayrıntı kesinlikle misafirlere verilen hediyeler....
Kafamda o kadar çok şey uçuşuyorki gerçekten inanamazsınız....Düğün hediyelerini almak için kesinlikle organizasyon şirketlerinin portfolyosuyla sınırlı kalmayı düşünmüyorum.Çünkü zaten para verdiğiniz ürünün kendi ücreti ve aynı zamanda şirketin kendi karı olunca fiyatlarda havada uçuşuyorlar...Onun için etrafta dikkatimi çeken her ayrıntıyı kafama kazıyorum...Kendi düğün hediyelerimi kendim içime sinen bir yerden almayı kafama koydum:))
Asil Renk Siyah&Beyaz;

Renkli Hediyeleriniz için;















 Kaynak: tık
*Dipnot: Hediyelerimiz  netleşince ayrıntıları aktarıcam beni bekleyin anacıımm:))


10 Comments:

ceydabural said...

çok farklı ve güzel seçenekler
bir de en güzeli o günün her anını mutlaka karelenmesi :)

Yeşim said...

Ne güzel düşünmüşsünüz :) canım benim güzel telaşlar bunlar. Kolay gelsin.

ümmühan said...

Hepsi de çok cici :)

Adsız said...

Dünya kadınlar günün kutlu olsun arkadaşım.
Sevgiler...

kutsalceyiz said...

selmlar arkadaım,pozitif bakış açılı yazılarını çok beğendim,sayfa düzenlerin bozuk ilerleme zorluğu getiriyor,onlara bil atarsan... sevgiler

kupia papalina said...

fotoğraf penceresinden...
Kesinlikle katılıyorum..Ünideyken fotoğrafçılık kulübündeydim...Hocamız bize birgün ödev verdi...Etrafımızdaki bütün stüdyo fotoğraflarını toplayın getirin...Tabi çoğunlukla düğün fotoları oldu bunlar...Çok gülmüştüm hatırlıyorumda...Fotoğraf dediğin gibi çok çok önemli:))

Ümmühan..
Beğenmene sçok sevindim:))

Mihriban..
Çok teşekkür ederim...Hepimizin kutlu olsun...

Kutsal Çeyiz...
Blogumu beğenmene çok sevindim..Ama sölediğine çok şaşırdım yaklaşık farklı inçlerde 5 bilgisayardan kontrol ediyorum blogumu nasıl bozuk oldu anlamadım:((( Ama üstünde çalışıcam:))Çok teşekkür ederim uyarın için:))

Yeşim..
Evet gerçekten çok güzel telaşlar...İnsan yorulmuyor...

Unknown said...

yanlış anlamadıysam sizde düğün hazırlıkları yapan birisiniz bu yazınız bana öyle bir his uyandırdı. Ben henüz başlayamadım bu hazırlıklara nişanlıyım ama düğün tarihi henüz belli olmadığı için kesin hazırlıklar yapamıyorum. Ama bu hediye fikri hoşuma gitti, listeme ekleyebilirim.

Benhurum said...

Sevgili Kupiacığım ne ince düşüncelisin ne güzel bir düşünce ve ne kadar hoş seçimler hepsi çok cici fakat sanırım tercihinde zor olacak ancak biliyorum sen en güzelini özümzersin;) Tatlı telaşlarında kolay gelsin canım, görüşmek üzere kedine iyi bak ve yardıma ihtiyacın olduğunda ltf.bildir;) öptüm kocaman...

kupia papalina said...

Tuğba..
Benimkide daha belli değil malesef:(Durumlar biraz karışık bendede:))
Bende senin gibi arşivlemek için araştırıyorum..Beğenmene çok sevindim görüşmek üzere...

kupia papalina said...

benhurum..
Canım benim ne kadar doğal bir insansın sen yaa...İstanbul'a gelebilsem bi beraber bir eminönü yaparız...hemde bana güzel fikirlerinde yardımcı olursun..Çok mutlu olurum...Görüşmek üzere..Öpüyorum kocaman:))