9 Mart 2010 Salı

KİRLİ ÇIKI HATIRALAR....

Sandık karıştırmak çocukluğumdan beri en sevdiğim şeydir...Annemden çok fazla azar işitmişliğim vardır sandığını sürekli allak bullak ettiğim için...Bunun yanında ananemin,babanemin,yengemlerin bütün eski püskü şeylerine el koymuşumdur...Allahtan ailenin kızlarının pek arası olmadı...Hiçbirşeyde aklım kalmadı..Sadece Geçen sene yengemin (Çok kirli çıkdır her kurcalamamda başka birşey bulurum:)) Siyah kadife apartman topuklu ayakkabılarına kadar, yüzsüzce yapıştım yine ayakkabılara "annem artık yeter herkes sana vermek zorunda değilki" diye bir araba azarı çınlattı kulaklarımda....Ama pes etmedim kendiside gel al diyor ama şu aralar nazlanıyorum:))
Arakladıklarım arasında gerçekten hatırı sayılır küçük bir müzem oluştu:))
Veee bugünkü post konum çok büyük yalvarmalar sonucu ananemin sonunda kıyabildiği dedemin ve kendisinin hacca giderken kullandıkları valizleri ve ananemin çeyiz valizi:))Fotoğrafları yok malesef ama ilk fırsatta çekip yayınlıcam:))




Country living,Living etc,abeachcottage
goodhouseheeping,wish

11 Comments:

ceydabural said...

harika fotoğrafalar özellikle 2. ve 3. benimde ne zamandır aklımda eski bir valiz ile çekim yapmak :)

Arzu said...

Merhabalar
aslında bende cok sandık karştırmayı severim. Annemin sandigi vardı , hep açar bakar , sonra yerine yerleştirmeyi beceremeyip kapağını kapatmak için sandigin üzerinde otururdum. İçindekilerin ne oldugunu bildigim halde yine her defasında yeni bir şey bulma umidiyle açar bakar ve ilk karşılaşmamızmış gibi yapardım...
aslında biz kızlar hepimiz aynıyız.
iyi ki aklıma getirdin , bu akşam kendi çeyiz sandıgımı bir dökeyim. bakalım neler varmıs.
Fotolarda cok guzel
Sevgiler

ümmühan said...

Evet ben de Arzu ya katılıyorum, bayanlara has özel bir zevk olsa bu sandık karıştırma işi :)

EV DEKORASYON HOBİ said...

Benim evimde iki eski sandık ve çok guzel eski deri valizler var.Sandıkları kullanıyorum ama maalesef cok istedigim halde bavulları dekor olarak kullanamadım.Ben senelerce antikalar ve eskilerle ilgilendim.Onlara dokunmak bile bir baskadır.Kıymetini ve degerini bilin.Sevgiler.

bilge said...

ben annemin sandığını kızımda şimdi benim sandığımı karştırıyor..karıştırma olayı anneden kıza geçen bir gen olsa gerek şimdi yeğenimde aynını yapıyor ben eski hatırası olan giysilerimden bir kaçını saklamıştım yeğenim aldı ve üniverstede giyiyor:)..güzel fotoğraflar sevgi ve dostlukla...

Peritozu said...

Nekadar güzel ve masalımsı fotograflar..

Bakınca fotograflara kalkıp ege de kücük bir butik otele gidesim geliyor.

Sevgiler...

Çağla said...

hediyen var :)

http://lifeandbaria.blogspot.com/2010/03/odul-mu-bana-m.html

Unknown said...

Canım ödülün var bende:)

evcilik said...

Bende her anneme gittiğimde karıştırırım.En son roma rakamlı nostaljik duvar saatini aldım,her seferinde buluyorum birşeyler:))
Bu arada ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkürler,kaneviçe modelini ve şablonunu blogumda daha önce yayınlamıştım...
resimlere bayıldım
sevgiler,selamlar..

Yeşim said...

Annemin sandığını ben de karıştırırdım. Bohçaları tek tek açıp bakar sonra tekrar yerlerine koyardım :) Benim sandığım yok, olsa mıydı?

kupia papalina said...

Fotoğraf penceresinden...
Beğenmene sevindim..Bekliyoruz güzel fotoğraflarını o zman:))

Arzu...
:)) Sen anlatınca hayal ettim bir anda..Boyu kadar bir sandığın üzerine oturmaya çalışan muzip bir kız..Sandık serüveninde kolaylıklar diliyorum...

Ümmühan..
Evet bende arkanızdayım..Annemde ananeminkini karıştırırmış..Ben ikisinide karıştırıyordum şanslıyım galiba:))

Peri tozu Fotoğraf..
Ege bir başka dimi..İnsanı alıp başka yerler götürüyor:))

Evcilik...
:)) Herseferinde birşeyler bulabildiğin için şanslısın..Annem ve ananem hayatta hiçbirşeylerini atmazlar..Ama ben alabileceklerimi tükettim sanırım://

Yeşim..
Hımm zor bir soru aslında...Anılar,sahip olduğun hatıralar illa herzaman somut bir kutunun,sandığın içinde olacak diye bir şey yok.. soyut,hafızandaki her anında senin:))
Görüşmek üzere sevgiler...