5 Haziran 2010 Cumartesi

Amanında Yemek Takımım!!!!!


Çeyizimin büyük parçalarından sanki kurtuluyorum gibi..
Misafirlerimiz için yemek takımımı alamıcağımı düşünüodum...Çünkü baktıklarımın hiç biri içime sinmiyordu...
Dolaş dolaş elde var sıfır...İzmitteki Jumbo mağazasında Royal Bone China markasının yemek takımlarını gördüğümde...Dedim "Minnoşlar nerelerdeydiniz sizleri arıyordum"
Daha sonra...
Bu ne kadar? (3500 TL) Hııımmm 
Ya şu ne kadar? ( 5500 TL) Hıııımmmmm 

Kaç parçalar...68 
Deyince 2. Şok Hıımmmıımmm gelmede gecikmedi....
Noldu yaaww bizim güzelim 100 parça yemek takımlarına...

Gel zaman Git zaman beğendiğim yemek takımım 3500.00 TL fiyatıyla ve bütün ihtişamıyla bana sürekli göz kırptı mağazadan...Bende ihmal etmedim yanına gittim geldim...Artık önce içerdekilere bakıp bu beni unutmuşmudur acaba diye analizimi yapıp dalıyodum mağazaya....

Sonundamı ne oldu...

İlk başlarda yemek takımına bakmaktan bunun markası nedir...Başka yerde satılırmı diye bakmak aklıma bile gelmedi...Sanki dünyada sadece o mağazada varmış gibi davranıyordum...Araştırmaya girdiğimde Bernardo'nun da sattığını gördüm asıl şoku ise fiyatta yaşadım arada 500.00 TL fark vardı hatta indirime girip 2450,00 TL olmuş bide yanına istediğin çatal bıçak takımınıda oturtmamışlarmı.....

2450,00TL ye yatıp kalktığım yemek takımını 600.00 TL'lik çatal bıçaklarıyla beraber aldım...Misafir için çatal-bıçak takımım vardı...Diğerlerini günlük olarak kullanmak üzere çeyizime ekledim...1500,00 TL kar ve bir taşla 2 kuş....Bir kere daha anladımki araştırmadan hiç birşeye balıklama atlanılmayacağını.....

Heeeyyyy Esnaff artık tüketici gözünü açtı....Korkun bizden....

Bakalım beğenicekmisiniz....




Ama malesef parçada bir değişiklik yok..
Sadece 68 parçacık....

1 Adet Büyük Servis Tabağı
12 Adet 27 cm Servis Tabağı
12 Adet 24.5 cm Servis Tabağı
12 Adet 21.5 cm Pasta Tabağı
12 Adet Çukur Tabak
1 Adet Büyük Kayık
1 Adet Orta Boy Kayık
12 Adet Komposto Kasesi
1 Adet Çorba Tenceresi ve Kapağı
1 Adet Salata Kasesi
1 Adet Tuzluk
1 Adet Biberlik

Bunlarda hediyeleri....


  En beğendiğim olay ise ara sıcak tabağının olması.Daha önce baktığım 100 parça yemek takımlarındaki (bu 100 parçanın içinde biliyorsunuz fincanların tabaklarınıda sayıyorlar) fincanları gerçekten ara sıcak tabağına tercih ederim... Bu porselenler gerçekten çok ince..Kemik tozundan yapılıyormuş teknik kısmını bilemicem.. Ve son olarak Bernardoyla yaptığım muazzam anlaşmayıda söylemek istiyorum...Yemek takımımın yarısını ödedim diğer yarısını ise taksite böldürdüm ve mağazadan henüz almadım...Eğer almak istediğim zamana kadar başka bir ürün beğenirsem değiştirmeyi onlara taahhüt ettirip onaylattırdım...

Dememişmiydim artık korksunlar bizden diye...:DD

www.bernardo.com

10 Comments:

!!! Şekerperisi !!! said...

tatlımm ne kadar güzel ve hoş bir takım bu:) güle güle kullan klasiklerin dışında bir çizim bu çok beğendim nazar değmesin canım:)
sevgilerr

Birileri anlatsın said...

Güle güle kullan canım, ilk fiyatı düşünüce hediyesi ile birlikte gerçekten iyi bir fiyata almışsın.

EMEL said...

CANIM ÇOK BEYENDİM GÜLE GÜLE KULLAN. HERGÜN YENİ MODELLER ÇIKIYOR. BEN EVLENİRKEN BU KADAR ÇEŞİT YOKTU BİRAZ DAHA GEÇ EVLENSEYDİM KEŞKE

ruşyena said...

bernardo nun uygun taksitleri beni de çok markadan döndürmüştür, ürünleri de oldukça kaliteli... iyi seçim yapmışsın... yemek setinin de çatal-bıçak setinin de modelleri harika...güzel günlerde kullan...

CEPAYNASI said...

yavaş yavaş iyi tüketici olmayı öğreniyoruz...

çok zevkliii...
güle güle kullan,
sağlıkla,keyifle...

ruhum said...

çok şık takım.güzel günlerde kullanırsınız eşinle umarım:))
evet bu takımlar kemik tozundan ve ne kadar inceyse o kadar değerli ve makbul.ışığa tutunca saydam ve ışığı geçiriyorlar,buna dikkat etmemiz gerekiyormuş.ben evlenmeden baviera almıştım, geçen sene ise dayanamayıp bu takımlardan da aldım:)
jumbonun ise çatal bıçak takımı vazgeçilmezdir benm için,mat olanlar.
sevgiyle..

Aynur (Küçük Hala) said...

gerçekten çok şık
güle güle iyi günlerde kullanman dileğiyle
sevgiler...

kupia papalina said...

ŞekerPerisi...
Beğenmene çok sevindim...Teşekkür ederim...

Birileri anlatsın...
Evet aslında pahalı bütçemi zorlayarak aldım ama napalım çeyizbu dimi:))

Emel...
:)) Doğru sölüyorsun çok fazla çeşit var zaten kararsız bir insanım bu benim için kötü bir duruma dönüşüyor malesef:((

Ruşen...
Beğenmene sevindim ok...güzel bir yer bernardo dimi...Her keseye uygun ürün var..Taksitler fazla..Bende senn yolunda gidip bernardoyu takip edicem...Bu arada ben senin bloguna yorum yazamıyorum..Bir sorunmu var canım hiç anlamadım:((

Ruhum...
Dışını hallediyoruzunda içii nasıl doldurcaz bakalım:)) Satan çocukta demekki onun için durmadan ışığa tutup gösteriyormuş bana...Öğrencem napalım yavaş yavaş:))

Aynur...
Beğenmene çok sevindim...Teşekür ederim..Görüşmek üzere...

Yeşim said...

Kuzucuğum, bayıldım yemek takımına da çatal bıçak takımına da :) Allah ağız tadıyla, sağlık ve mutlulukla kullanmanızı nasip etsin :)

Aslı said...

Bu takımı hatırlıyorum, benim de kafama takılan modellerden biriydi:) Fiyatını biraz yüksek bulmuştum, bir de http://img.webme.com/pic/h/humran/y07861g.jpg deki takım o dönemde Esse'de 1700 civarı bir fiyata satılıyordu. Bu fotoğraf pek iyi olmadığından çok da hoş görünmüyor ama masada tam takım olunca çok beğenmiştim. Neyse Esse elimizde sadece raftaki takım var, alırsanız onu alın dedi. Öyle olunca istemedim. Sonra Kızılay'da İzmir Caddesindeki bir vitrinde takımı gördüm, aynı marka, üstelik 92 değil 104 parça yetmez gibi fiyat da 1200! Resmen şok oldum, araştırmasam alırdım Esse'deki takımı...