26 Haziran 2010 Cumartesi

1 Post, 1 Mim, 1 Teşekkür......

Balığı yanında hele hele bide rakısı bizim vazgeçilmez zevklerimizden biridir... Kutlama yapacağımızda, dertleşeceğimizde ilk başvurduğumuz adrestir....Ondandır bende çeyizime balık ziyafetlerimiz için bir set oluşturmaya karar vermiştim...Çatalı bıçağı tabaklarıyla beraber....Ege'de yeni kuracağımız hayatamıza dahil etmiştim kendilerini...
 İlk önce sadece çatal bıçak seti aramaya koyuldum yalnız hiç bir souç elde edemedim...Yada ben bulamadım....Ümitsizce çatal bıçak takımlarımı aldığım hisarın internet sitesinde dolaşırken farkettim bazı takımların içeriğinde balık çatal-bıçağının yanındaki büyük yuvarlakları...Acabamı derken....
 Hisarın müşteri hizmetleri numarasını çevirdim ve nedir bu yuvarlaklar diye sorduğumda bunlar ekletebileceğiniz ürünler deyince ahanda buldum diyerek gerçekten sevindim::)))

 Misafirlerim için çatal bıçak setimi hisarın Diamondline serisinden almıştım...

                         

 Bundan bir sene önce aldığımda 1.500 TL ödedim şimdi ise sanırım 1.000 TL ye sahip olabilirsiniz:((
 Balık çatal-bıçak setim diamondline serisinden değil aynı modelin taşsızı olacak..Olacak diyorum çünkü sipariş üzerine yapıldığı için şu anda atölyelerinde masum masum bekliyolar:))12 tane balık çatal-bıçağımı ise 270.00TL aldım...
 Aklınızda bulunsun bakalım belki bir gün işinize yarar.....


----------------------------------------------


 Ruşen (Abla-demek istiyorum nedense) gerçekten çok sevdiğim bir bloga sahip...Aramızda faklı bir bağın olduğuna inandığım bloglardan biri....
Kendisine mimi için çok teşekkür ediyorum..  
Öpüyorum kocaman...




Felsefem:  Değişken...
Hayat: Bugünüm...
Çocukluk: Dünüm...
Güneş: Aydınlık...
Gözler: Tehlike...
Yıldızlar: Hayaller...
Güzellik: Aldatmaca....
Sevgi: Mutluluk..
Aşk: Tolgiş...
Erkekler: Mantık dışı..
Savaş: Hırs...
Ağlamak: Boşluk...
Deniz: Dost...
Ayna: Çizgiler...
Hayal: Kupia Papalina...




The Trendy Blog Ödülüm....
  




Ödülüm yine çok sevdiğim bloglardan birine sahip olan Yavru Kartalın Pençeleri.... Çok Tatlı Yiğit oğlanın da küçük halası....Ailesini, sevgisini, kaygılarını, hüzünlerini, mutluluklarını içtenlikle paylaşmasını seviyorum...Kendisine ödülü içinde kocaman teşekkürlerimi iletiyor ve Yiğitide öpüyorum....
 
Bugünlük bu kadar...Görüşmek üzere....

1 Comment:

Unknown said...

kupiacım,ödülün ve hisar balık kaşık-çatal serüvenini başarıyla sonlandırdığın için seni çok tebrik ediyorum:)azimin beni büyülüyor hep böyle devam etmeni dilerim :)