9 Haziran 2010 Çarşamba

Yeni Arkadaşım....

Bu aralar akşamları çok işim var çünkü yeni bir arkadaşım var artık....Çok iyiyiz aramız bozulmasın...Çok fazla deşarj oluyorum...

Singer Tradition 2250

Kendilerini 300.00 TL ye aldım...Sanırım çok komplike birşey değil...Zaten benim için daha fazlasına gerekde yok:))Çeyizime bir parça daha eklemiş de oldum...Eskiden nasıl olmazsa olmazmış...Benim çeyizimin neyi eksikmişki...
  • 10 adet değişik dikiş ve dekoratif desen 
  • 4 adımda ilik açma
  • Serbest kol dikişi özelliği ile manşetler, kol ağızları, omuz dikişleri, pantolon paçası gibi  dairesel kumaş dikişlerinin dikilmesi
  • Değişken dikiş uzunluğu
  • Çevrilebilen kolay desen seçici düğmesi
  • Otomatik masura sarma
  • Dahili aksesuar saklama kutusu
  • Çift iğne kullanımı ile yanyana paralel olarak dikiş yapabilme
  • Kasnak nakışına uygunluğu ile değişik nakış tekniklerini uygulayabilme (Çin iğnesi,kum iğnesi,beyaz iş)
Benim ihitiyacım olan ana kriterler mevcut gibi geldi bana....Siz ne dersiniz....

Şu anda etrafımdakiler dalga geçiyor gözlerinin arkasından net bir şekilde görüyorum:))
Özellikle aldığım kumaşları gördüklerinde...Çünkü haftaya bulamam belki diye diye bir terzide olabilecek kadar kumaşım oldu:))Eve geldiğimde benimde gözüm korkmadı desem yalan olur:))) Bu dalgacı arkadaşlar gerçekten düğme bile dikemediğimi bildikleri için kızamıyorum ama birgün utanacaklar biliyorum:)))
 Yeni arkadaşımla çıkardığımız işlerle görüşmek üzere....

15 Comments:

Peritozu said...

Yeni arkadasin hayirli olsun :)
Arkadasla birlikt yapilan ortak urunleride gormek istiyoruz burda haberin olsun ;)

MAVİ TUTKU said...

Mutlu günlerde güle güle kullanın.

noyumberry said...

hayırlı olsun canım:)gülegüle kullan..çok da uygun fiyatlı..
aslında bende almak istiyorum ama..
hele biraz daha bekleyeyim..
sevgiyle kal..

Unknown said...

sen yaptıklarınal onları utandır en kısa zamanda :) merakla beklemedeyim hatta gidip annemin dikiş makinasını kendi evime atma düşüncesindeyim,ama hiç kullanmadım tereddütteyim :)

Unknown said...

Oh ne güzel,güle güle kullan!İyi yapmışsın ya,keşke ben de becerebilsem de dikiş dikebilsem!

NİLAY (nilmoon) said...

ÇOK GÜZEL İŞLERDE KULLANMAN DİLEĞİYLE..DİKTİKLERİNİ PAYLAŞ E Mİ? KOLAY GELSİN..

.ankara düşleri. said...

güle güle kullan :)
ben de hep annemin makinasını kullanıyorum ama en büyük isteğim çeyizime bir dikiş makinesi almak :) darısı başıma yani:=)

!!! Şekerperisi !!! said...

güle güle kullan darısı başıma:))

Neşetuana said...

yeni arkadaş hayırlı olsun :)

Nilgün Komar said...

güle güle kullan şekerimmmm

*kelebekana*-* said...

yeni arkadaşınla güzel günler dilerim ..benim arkadaş biraz eskidi ama yinede kıyamıyorum ..

mine said...

Güle güle iyi günlerde kullan canım. Ben singeri cok seviyorum. '0 yıla yakındır aynı makinayı kullanıyorum:) Ne kavgalar ne mutlu günler yaşadık emektarımla:) çok güzel seyler cıkaracagına eminim. Kocaelideymişsin sende, cok sevindim inan:)

Benhurum said...

İyi ve mutlu günlerde sağlıkla güle güle kullan bir tanem, taptaze ürünlerinizi merakla ve ilgiyle bekliyorum canım;)

Yeşim said...

Canımmm ne güzel, yeni arkadaşın sana güzellikler getirsin :) Hiç bilmeyen biri için aldığın makine bence yeterli. Ben de almak istiyorum bakalım ne zaman kısmet olur ;)

Denise said...

Arkadaşına bir de isim verirsen eminim ilişkiniz daha da iyi olacaktır Mesela benim ütümün adı Rebecca! Ne alaka dersen inan bana tamamen kel alaka. Ya da elektrikli eski radyatörümüzün ismi Frederick :)İşe yaramasa da yeni evlendiğimizde aldığımız için atmaya kıyamıyorum bir türlü
Diktiklerini yayınlarsan sevinirim kumşlarını merak ettim
Sevgilerimle