7 Haziran 2010 Pazartesi

VALERON 2010

Ben seviyorum bu bıcırık Valeron'u....
Daha önce çeyizim için burda bahsettiğim bornoz takımımı ve bir de nevresim takımı almıştım kendilerinden....
Nevresim takımlarımı daha tamamlayamadım tamamladıktan sonra hepsinin fotoğraflarını çekip bir post hazırlamayı düşünüyorum......
  Bizim valeron yeni koleksiyonunu görücüye çıkarmış...Naptın beğendinmi derseniz...
Öle ayılıp bayılmadım..Açıkçası daha büyük beklentiler içindeydim ama yinede gözüme kestirdiklerim bana yeter sanırım:// 

Yatak örtümü yeni koleksiyonları çıkana kadar beklemeye almıştım...
Daha mağazasında ziyaret edemedim ama işte bu yaa dedimmi derseniz dedim sanırım:))




Bir tane daha nevresim takımı alma hakkı verdim kendime...

Aşağıdakilerden birini tercih edicem sanırım sizce hangisi??
Haa yook hiçbiri güzel değil bide ben bakıyım derseniz işte burdan :))






9 Comments:

.ankara düşleri. said...

ah bizim bu çeyize doymak bilmememizin sebebi nedir acaba :))

bir güzel çift said...

bunlara bayılmamak elde değilki...çeyizimi hazırlarken bende öyleydim ki halada öyleyim :)
ikinci fotoğraftaki pek bi güzel...

polly the cook said...

3. fotoğraf sanki benim yatak odamdan çekilmiş gibi :) bende yatak başlığımı böle yaptırmıştım :) çok zevkli bir dönemdi :)

Sevgiler,

POLLY the cook

Birileri anlatsın said...

Ben 1 numaralı fotoğraftaki nevresimi çok beğendim...

Bizim Gibiler said...

Nevresimlerin içinden ben de 1 numarayı beğendim. Fakat ben şöyle renkli renkli olanları daha çok seviyorum galiba:)

modafobik said...

Hepsi güzeeeel ama ikincinin yaldızlı desenine bittim (: Böle daha genç tarzı bişi istiyosan da birincisi sper derim =)

kupia papalina said...

ankara düşleri...
Ahhh bir bilsem bir bilsem...Sanki hiç bitmicekmiş gibi oda olsun buda olsun...Sanki sonu yokmuş gibi geliyor artık bana://

Bir güzel çift...
Tahmin edebiliyorum bu gidapın içine girdim bi kere çıkılcak gibi değil:))

polly the cook...
Çok sevindim polly bende yatak başlığımı bu şekilde istorum..Nerde yaptırdın benim hiçbir bilgim yok bana bilgi verebilirsen sana minettar kalırım...

Birileri Anlatsın ve Bizim Gibiler....
1. benimde favorim spor ve şık dimi..

Modafobik...
Sorma yaa bende çok karasızım..2.nin desenini çok sevindim birincininde softluğunu://

Yeşim said...

Tatlım ilk resimdeki nevresim çok güzel bir de çizgili olan :) Sen zaten en güzellerini seçmişsin. İyi günlerde kullan.

polly the cook said...

Canım yorumunu şimdi gördüm. Kusura bakma. Ben İstanbul Bağdat Caddesinde, bağdat perde diye bir yer var divan'ın sokağında, orda yaptırdım.