30 Mayıs 2010 Pazar

DÜĞÜN HEDİYESİ ....

 Makbuş'un düğünü üzerine konuşurken nikah şekerlerini sorduğumda onlara vakit ve para ayıramadık deyince...
Nikah şekersiz olmaz dedim içimden ....Sonra nikah şekerlerini araştırmaya başladım...Fakat hiçbiri içime sinmeyip  kendi emeğimle ona benden küçük bir düğün hatırası bırakmaya karar verdim.... 
 Düğün 400 kişilik olcaktı...
 Aslında kendi düğünüm için aklımda olan bir fikri arkadaşıma feda edip onun için hazırladım hepsini....
Benden Makbuş'a Makbuş'dan misafirlerine düğün hediyesi... 

Kitap ayıraçları....


 
  Kitap ayıraçlarım için en zoru uygun fotoğrafları bulmaktı...Bu kısmı hallettikten sonra hepsini fotoshop'da A3 kağıdına denk gelecek şekilde 5x15 boyutlarında yukarıdaki gibi yerleştirdikten sonra...Matbacının yolunu tuttum...
400 tane olması için hazırladığım 26 tane A3'ü kalın kartvizit kağıtlarına 50.00 TL'ye bastırdım...Daha sonra ise tahtakaleden 70.00 Tl ye 400 tane püskül alıp hepini ayıraçlarıma geçirdim...Yeni evleniceklere de belki bir fikir olur...Nikah şekerleri çok fahiş fiyatlarda ve hiç biri değicek kalitede değil...Mutlaka kendinizinde birşeyler yapabileceğini düşünün...



 

 Düğüne gidemedim malesef...Fakat hediyelerimi arkadaşımla gönderdim....O kadar çok arayıp teşekkür etti ki bide daha düğün başlamadan ağlamaya başlayıca bir ara keşke yapmasaydım diye susturdum kendilerini....
Mutluluklar Canım Makbuş....

15 Comments:

Zuzu said...

Ne kadar güzel bir hediye fikri olmuş! Ben bile duygulandım okurken, arkadaşınız nasıl duygulanmasın... Sizin ellerinize sağlık, Makbuş'a mutluluklar:)

ceydabural said...

şahane bir fikir tebrik ederim :)
çok beğendim

ruşyena said...

ne güzel, ne ince bir düşünce... kötülüğün amansızca kol gezdiği dünyam adına bir parça su serpti içime... en az arkadaşın kadar duygulandım...
sesini yeniden duymak da çok güzel,

sevgiyle ve iyilikle kal kupia papalina...
sessizliğinde biz hep bir eksiktik.

pinkada said...

sen ne kadar tatlı bir arkadassın öyle... ve acaip güzel olmuş acaba bu fikri çalabilirmiyim?:)

NiLaY said...

fikre bayıldım eminim birçok kişiye örnek olacaktır :)

CEPAYNASI said...

fikir şahane,
hepsi birbirinden güzel..
böyle bir nikah şekeri almak isterdim doğrusu..

ellerine sağlık,
şanslı arkadaşına mutluluklar...

aydilber said...

ne güzel bir fikir ve ne kadar ince bir davranış..yeni çiftlere ömür boyu mutluluk

Ayca Karaoglan said...

Harika bir fikir, Makbuş çok mutlu olacaktır eminim. Böylesine ince bir hediye karşısında herkse çok mutlu olurdu :) Ellerine ve fikrine sağlık! Makbuş'a da sonsuz mutluluklar diliyorum...

Unknown said...

Kitap ayracı süper bir fikir,tebrik ediyorum gerçekten!

Unknown said...

Çok güzel düşünmüşsün..Arkadaşın senin gibi bir arkadaşı olduğu için çok şanslı bence...
Tebrik ederim tekrar...
Sevgiler

KEYF-İ MEKAN said...

Ne kadar süper bir fikir, arkadaşın gerçekten çok şanslı, bu fikri yazdım bi kenara, belki bir gün kitap kurdu kardeşim evlenir ve bende ona yapar ve hediye ederim:)) Sevgilerimle...

esketek said...

Sevgili kupia papalina , arkadaşın çok şanslı,çünkü senin gibi bir dostu var..

kupia papalina said...

Zuzu....
Beğenmene sevindim..İkimizin adınada kocaman teşekkürler...

Fotoğraf Penceremden...
Teşekkür ederim:))

Ruşen...
Benide yazdıkların duygulandırdı:/
Bende sesimi çıkarabildiğim için mutluyum...Teşekkür ederim...

PinkAda...
Ne demekk hatta eğer yapıcağın zaman haber ver belki yardımım dokunur...Görüşmek üzere...

Nilay...
Düğün sektörü çok büyük bir pazar olmuş...İşin içine girdinmi..Her azını açtığında karşına para olarak çıkıyor...Beğenmene çok sevindim..Görüşmek üzere...

CepAynası...
Çok teşekkür ederim canım benim..Beğenmene sevindim çok çok...Görüşmek üzere...

Aydilber...
İkimizin adınada kocaman teşekkürler...

Ayça'nın Dükkanı...
Evet dediğin gibi gerçekten çok mutlu olmuşş..Bende o mutlu olduğu için daha çook mutlu oldum...Teşekkür ederimm...

kupia papalina said...

Kitap Kurduyum Ben...
Teşekkür ederim...Tam sana uygun bir hediye ama dimi:))

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar...
Çok teşekkür ederim...Umarım senin minik kızın çok daha iyi insanlarla karşılaşır hayatı boyunca....

KEYF-İ MEKAN....
Çok süper olur...Yardım gerekirse ben burdayım....Görüşmek üzere...

Esketek...
Bende çok şanslıyım ama...Sende benim için varsın...Görüşmek üzere öpüyorum kocaman...

Yeşim said...

Fikrine sağlık tatlım. Çok güzel ve anlamlı bir hediye olmuş :) Güzel düşüncelim benim.