6 Ocak 2010 Çarşamba

TEŞEKKÜR EDERİM BENHURUM :))

Dün benhurum den hediyelerimi aldım...Dün yaşadığım birsürü krizden dolayı postumu giremedim...Özürlerimi iletiyorum...

Ellerimi hediyelerimin üzerinde dolaştırdığımda emek, heyecan, dostluk, mutluluk bir sürü duyguyu beraberinde hissettim çünkü eminim ki ayşenciğimde aynı duygularla hazırlamıştı hediyelerini... 

Şu minik pembe çiçeğe gösterilmiş özeni, kimse heralde başka bişi ile değiştiremez..


Yeni yılı bana çiçekler gibi güzel, kelebekler gibi özgür, rengarenk getirdiğin için teşekkür ederim....


O Kadar güzel bir not iliştirmişti ki kutusunun üstüne...Güzel dilekler, temiz duygular, içten heyecanlar yaşattırdığın için de teşekkür ederim sana....

Ayvalık' ta buluşup güzel soframızda benim güzel tutacaklarımla getirdiğim tepsideki papalinalarımızı bugünkü heyecan ve mutluluğumuzla yemek üzere....

Öpüyorum kocamann...

5 Comments:

Dominika said...

güle güle kullan canım :))

sesiber said...

Herşey ne güzel ve anlamlıdır bakmasını bilene... O güzel, minik, pembe çiçeğe bakış açın için neden bilmem ama teşekkür edesim geldi. Bayılıyorum bu gözle bakan insanlara. Yalnız olmadığımı hissediyorum, dünyanın hala güzel ve yaşanılası olduğunu hissediyorum. Bu bakışlarla kirlerinin temizleneceğine inanıyorum...
Güle güle kullan hediyelerini, yapan arkadaşın da ellerine, yüreğine sağlık...

Benhurum said...

Canımmm kupiacığım, bu güzel satırları okurken inan bir başka duygulandım ve inan tatlı bir ürperti aldı beni, gerçekten sen emeğin kıymetini çok iyi bilen ve değer veren birisin. Öylesi güzel gözler ve yürek ile bakmış ve dokunmuşsun ki hediyelerime duygulanmamak elde değil. Ruhuma ve günüme bir başka güzel geldi bu gün canımmm çok teşekkür ederim bu güzel yürekten hissederek sarfettiğin sözlerin ve o güzel yüreğin için. İnşaallah sabırsızlıkla bekliyorum Ayvalık'ta sıcacık yeni yuvanda birlikte papalina yiyeceğimiz günü..

zeynepin sesi said...

çok güzel canım,güle güle kullan hepsini...

kupia papalina said...

Dominika...
Çok teşekkür ederim..Mutlu yıllar

Sesiber...
Bu blogla sayesinde gördüm bende sizleri...Çevremde o kadar çok yapay insan var ki...Bir hediye ne kadar pahalı ise o kadar iyidir diye düşünen zavallılar..Kendimi yalnız hissedip artık benmi yanlışım diye düşünmeye başlamıştım...Çok Teşekkür ediyorum..Beni anlayıp..Bana kendinizi anlattığınız için...

benhurum...
Benim sana teşekkür etmem lazım..Benim yazdıklarım senin güzelliklerin,içtenliğin verdiğin emek sayesinde oldu..Sen bana bunları yaşatmasaydın bende yazamazdım...Çok özel bir insansın..Teşekkür ederim tekrar tekrar..

Zeynepin sesi...
Çok teşekkür ederim..Mutlu bir yıl olacak inşallah minik bebeğinle..