21 Ocak 2010 Perşembe

1.MİM,2.MİM .....

1) Dokunulmazlıkların kaldırılması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kaldırılırsa en azından benim milletimin seçtiği vekilleri sarhoş bir şekilde kelimeler ağızlarında yuvarlanarak.....
sen benim kim olduğumu biliyormusun...Ben milletvekiliyim cümlelerinden kurtulmuş oluruz...
Aynı zamanda çok sevgili milletvekillerimizin,başbakanımızın,cumhurbaşkanımızın elini kolunu sallayarak yolsuzluk yapmalarını belki engeller bağımsızlığınıda yitiren yargıya devrederiz...
2) Seçim barajı kaldırılsın mı? Neden?
Ne münasebet...Birlikten kuvvet doğar...Bu baraj sayesinde kurtarıyoruz ipsiz sapsızlardan birazcıkta...
3) Adayların belirlenmesinde nasıl bir yöntem uygulansın?
Deniz baykal'ın kullandığı...
Kendisini sevenler ve sevmeyenlere göre belirlediği aday belirleme yöntemi hariç...
Herşeye açığım...Halk referandumu geçerli bir yöntem...
4) Yargı bağımsızlığı sizin için ne anlam taşıyor?
Çok önemli bir kavramdı bir zamanlar...Herkesin dilindeydi....
Heyy arkadaşım napıyorsun bu ülkenin hukuku var,mahkemesi var, savcısı hakimi var....
Sende kimsin...
Artık kimsenin dili varmıyo bu cümlelere....Benim bağımsız yargım artık iktidara bağımlı yargım oldu...
Acı ama gerçek...

Cevaplarımı verdim....
Bu mimi bana kimmi yolladı?
TABLONUN KENARINDAKİ TOZ  aslında bloglar arasında gezinirken keşfettim kendisini,
ilk olarak blog adı dikkatimi çekti girdim dünyasına taptazezik bir blog...Ama başarılı bir blog olcağından eminim...
-------------------------------------------------------
 2. Mim'im çiçeği burnunda gelinimiz demetten

1 - 14 Subat sizin icin ne ifade ediyor ?
Bayan: Belki bu sefer bana bi çiçek alırsın yaa ne dersin?
Erkek: Bu tarz şeyler hediye sektörünü canlandırmak için yapılan düzmeceler....

2-  Sokaklarda ekmekten cok kirmizi gulun satildigi bu gunde size de bir tane getiren yoksa kendinizi nasil hissedersiniz ?
Bayan: Benim neyim eksik şu sümüklü kızdan elinde güllerle geziyo...
Erkek: Hayatım senden başka güzel çiçek mi var....Gülüm benim...Çiçeğim..Sen iste ben sana 1 kamyon gül alıyım...O zman  hayaliyle çok  sevinmiştim ama hayalden öteye geçemedi://
En azından gönlümü yapıyor dimi?:)

3 - Bu zamana kadar aldiginiz Sevgililer Gunu hediyeleri icerisinde basucunuzdan ayirmadiginiz hediye hangisi?
Benden-Nişanlıma:Kocaman bir demet  gül :)) -uyarı anlamında-Bide onu taşıttım sokaklarda:))
Nefret eder....
Nişanlımdan-bana: Ertesi sene Arkadaşlarla süper bi uludağ tatili...İşe yaramış dimi;)

4 - Bu sene sevgiliye ne almali ?
Bu soruyu sordum....Aynen dialoğu yazıyorum....

Ben: Aşkım bana sevgililer günü hediyesi ne alıcaksın?
Nişanlımdan: Hiç bişi almıcam tatlım artık biz sevgili değiliz ki Nişanlıyız :))))
puauahahahu

5 - Peki size ne gelse dunyalar sizin olur ?
Bunuda sordum:)) 

Nişanlım: Sen gel canım benim yanıma yeter...(Balıkesir-Akçayda kendileri)canım benim kıyamam
Ben: Hayır sen gel....(Ben kocaeli semalarında)
Nişanlım:Ben seni istemeye geldim yaa...Sıra sende....
İşte bizim hikayemiz....Ama hakkını yemicem doğum günlerimi ve ilk çıkmaya başladığımız günü asla unutmaz...Hediyelerini de bu iki özel güne saklar...
Ben bu adamı seviyorum ....

Bende ...
life is beautiful...
düşünen balık
cep aynası...
gönderiyorum....
Öpüyorum herkesi...

7 Comments:

Unknown said...

herşeyi güzel anlatmışınız ama
en çok ta ( biz sevgili değiliz ki artık nişanlıyız ) kısmına takıldım ...
nişanlanana kadar öyle sonra nasılsa artık benim mi demek istiyorlar ..

neyse erkekler olaylara bizim bakış açımızla bakmıyorlar o yüzden diye düşünüyorum .

ama olsun iyi ki varlar ..

busra said...

erkeklerin hepsi ayni ya!

Anti-Kahraman said...

Erkek: Bu tarz şeyler hediye sektörünü canlandırmak için yapılan düzmeceler....

bittim buna :))

kupia papalina said...

sevgi...
Aslında nişandan öncede sevgililer günü pek önemli değildi şimdi ise sadece arkasına nişanlılığın saklanılmış bir durum...
katılıyorum sana iyiki varlar:))

büşra...
herşeyin bir kaçışını buluyorlar...Ama istedikleri tek bir gerçek var oda bizi mutlu edebilmek gerçi onuda mutlu edersem mutlu edilirim mantığı güdüyor olabilirler..

Onur..
Eheuheh çok mantıklı geldi dimi? Erkek dayanışması:))
Yanlıs yazıda yorum.. feminstlik duygularının tavan yaptığı yazı yorumlarındasın kaç kurtar kendini...
Görüşmek üzere:))

bitter said...

heheh çok eylendim bende okurken buarada aynı memleketten bi blogdaşımın olması sevindirdi beni:D:)))

!!! Şekerperisi !!! said...

canım mimlenmişsin ama bende aynı mimi sana yollamış oldum nasıl istersen yanıtla sevgiler...

Anti-Kahraman said...

:) kendimi müjde ar aysun kayacı çiğdem onad ve ismini hatırlayamadığım 4lünün içinde gibi hissettim.isimleri siz paylaşın