11 Ocak 2010 Pazartesi

BAK BURDA ÖDÜLÜM VARMIŞ!!!







 Düşünen Balık ilk ismini öğrendiğim, ilk kendimi anlattığım, ilk mail arkadaşım teşekkür ederim bu ilk ödülüm için.....

Missdominikastylebox   çok yakından takip ediyorum blogunu seviyorum çünkü tek bir konu değil   içindekiler...Çok şey öğreniyorum blogundan ve bu devam edicek eminim çok teşekkür ederim...

Noyumberry  ilk yaşadığı yerle dikkatimi çekti şirin bir sahil kasabasında  hayat nasıl oluyor diye girdim dünyasına arkasından yaptığı takılarla, şapkalarla atkılarla büyüledi gözlerimi yeteneği....Çok teşekkür ederim...


Herkesin dünyasından, kafasından geçelerden, o gün kaleme aldıklarından farklı farklı haz duyuyorum...Herkesin ayrı bir ismi, ayrı bir özelliği var bende,...Herkesi farklı konular için takip ediyorum...Zor kısmı teğet geçiyor herkesi kocaman öpüyorum:))

2 Comments:

dusunenbalik said...

Benim de ilk ödülüm ve ödüle layık gördüklerim ;)

Dominika said...

daha iyilerine layıksınız şekerim :))