20 Ocak 2010 Çarşamba

MİMmi?


Gül Bahçesi 'nin mesajını görünce heyooo ilk mimim deyip sevinip...Zormuş yaww deyip geri çekilmedim desem yalan olur:)))
İlginçmi yoksa hayatımdaki kendimde gördüğüm benim için önemli ayrıntıları ve beni tanıyanların ismimi sölediklerinde akıllarına gelen özelliklerimi filtreledim sizin için...Buraya bu kadar nasıl yazabildiğim hariç

İlk olarak...
Buraya bu kadar yazıyı nasıl yazabildiğimi anlamakta zorlanıyorum...Eminin arkadaşlarım bilseler inanmazlar..Sölüyorum gülüolar...Şu anda hiç bir arkadaşımda yok blogum://
Hayatımda çok isteyip yapamadığım bir ayrıntı günlük yazmak...Evde yaklaşık bi 10 tane günlüğüm vardır...Ama hepsinin sadece ilk sayfaları yazılı:))
"çılgın bediş" vardı hatırlıyomusunuz? Çocukluğıumda çok özenirdim..Onun gibi "Sevgili günlük" diye başlayıp hayatımı yazmak ve "iyi geceler günlük" deyip bitirmek. çok istedim ama hayatımda başarısız olduğum tek konudur...

İkinci olarak...
Çok fazla batıl inancım vardır...Aklınıza gelebilcek herşey aynı zamanda başkalarından öğrendiklerimide sünger gibi çeker hayatıma alır ve uygularım:))
Altıncı hissim çok kuvvetlidir...Çok iyi kahve falı hatta ondan daha iyi tarot bakarım:))Bazende hiç birşeye bakmadan içimden geleni sölerim....
Aman nazar değmesin..Tahtaya vur:)))


Üçüncü olarak...
Çok azimliyimdir...Diğer adım "AZİME" dir....Çok kişi bu ünvanımı almaya çalıştı ama henüz sanırım başaran olmadı:))
Kafama koymam ve başarmam lazım.....Kafama koyduğumda zafer benim olana kadar mutsuzumdur...Çok plancıyımdır...Ve bana artıları başarılarımdır...

Dördüncü olarak....
Geçmiş yıllara hayranlığım....Hayatıma aldığım her objede, cisimde etkisini hissederim, hissettiririm....
1950-60-70 li yıllar o dönemde yaşanmış politika, moda, müzik, olaylar, durumlar, güzellikler, çirkinlikler hakkında az çok bilgim vardır...Tarihi severim...Moda adıyla Vintage...Benim için tutkudur...

Beşinci olarak...
Pikaplar,Gramafonlar ve Plaklar tamamen benim için ayrı bir dünyadır...
Onlardan çıkan analog muhteşem ses eşliğinde yanında bir kadeh şarabımla çok hayal kurarım...Geçmişe giderim...Gelecek için kafama koyduğum şeyler bu dakikalarda şekillenir:))

Altıncı olarak...
İyisiyle kötüsüyle kinciyimdir...Asla bana yapılan bi iyiliği unutmam ve mutlaka karşılık veririm..Aynı zamanda yapılan kötülüğüde burnundan gelmesi için bekler en zayıf anında acısını çıkartırım:)) İnsanlara değer veririm...Severim...Özel günleri asla unutmam...Hatırlarım ve hatırlanmayı severim....

Yedinci olarak...
Güçlüyümdür...Kendime güvenirim...Ağlamayı sevmem...Ağlamakta gülmek kadar doğal gelmez bana...İçim ağlar ama yüzüm güler mutlaka...Kimseye belli etmeden kendim çözmeye çalışırım....Tek çözemiyeceğimi düşündüğüm şey Ölümdür...Çok korkarım ve ağlarım....

Sınırlama olamasa daha yazarım....Sanırım bu günlük ve yazı yazma olayınıda çözdüm:)))
Bende

Hadi bakalım biraz terlemek isterseniz...
Öpüyorum herkesi....




10 Comments:

noyumberry said...

Umarım nişan telaşını atlatmışsındır.mutluluklar
dilerim:)Resimde çok güzel
görünüyordun...Sevgiler...

kupia papalina said...

ahhh atlattım atlattım..
Çok teşekkür ederim..
Şu anda çok üzgünüm..Mimin başında sanada göndermeye karar vermiştim...Unutmuşum benden bu küçük, nacizane mimi kabul edermisin:))

KokoSh said...

soal fıstıkımm yapcam hemen mimiii:)

Syhn said...

7 şeyi nerden bulucam :D kendimi keşfe çıkıcam demekki tşk lerbu mim için..
bende yapılan iilikleri unutmam ama kötülükleri artık aklımda tutamıyorum.. :D

dusunenbalik said...

Ya sen süppersin,benim parçayı beğenmişsin ben de bunu çok severim tekrar dinlemek harikaaa.

İlginçliklerine gelicek olursam :D

"Altıncı hissim çok kuvvetlidir...Çok iyi kahve falı hatta ondan daha iyi tarot bakarım:))"demişsin,dedin dedin :)
Benim de 6.hissim müthiştir bi de bana tarot bakkkk :D

tablonun kenarındaki toz said...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
tablonun kenarındaki toz said...

Kıskanıyorum artık,benim neden kimsem yok ya da şöyle diyeyim mimleyecek üç kişi bile bulamadım ben.Ama sevgili kupia papalina,sizi mimledim gitti:))
Buyrun,
http://tablonunkenarindakitoz.blogspot.com/

Dominika said...

heyooo.. bayılırım mimlere :)
sağol tatlım...

POLLYANNA said...

supermis bugun ilk firsatta yapicam tabi sizin orda yarin coktan olmus olacak:))

Demet / Demetoloji said...

o zaman bu da ikinci mimin olsun mu :))
http://cheerfuldemet.blogspot.com/2010/01/sevgililer-gunu-mimi.html