8 Ocak 2010 Cuma

ELEKTRİK SÜPÜRGEM ://


En sevmediğim ev işlerinden 2.sidir kendileri..İlk sıra ütünün ve hiçbirine kaptırmaya niyetide yok...
Benim mutfağım olsun yeter...Diğerleri hallolur :))..
Elektrik süpürgemi philipsten aldım..Torbasız, sürahi gibi bişi var önünde...Görenler  "bu makina çok iyi" yorumları yaptılar ama fazla ilgi alanıma girmediği için "aaa sevindim" diyerek geçiştirdim...Yapabileceğim yorumlarım
-Estetik bir görüntüsü olması
-Renginin güzelliği
-Sessiz olması (en sessizi hangisi ise onu gösterin diye girdim içeri)

-Bide satıcı arkadaş pazarlama sırasında emiş gücü 300W diyerek avcunu hortumun giriş yerine dayayarak mak. havaya kaldırıp sallaması ve Reklam sloganı olarak "Fiyatı küçük kendi büyük" demesi üzerine:)) "Vay be yurdumun güzide satış danışmanlarının prezantasyon şovuna bak hele" diyerek
(etkilenmedim desem yalan olur:)) 
elektrik süpürgeme 350.00 TL ödeyip mağazadan uzaklaştım...Şu güne kadar tek muhattaplığımız bundan ibarettir...Ama için rahat mı derseniz? Şu anda kendisi ile aramız iyi...Aramızdaki duyguyu daha derinleştirmek isteyenler el kaldırsın....

8 Comments:

chunlibeauty said...

:) benimde tam tersi en sevdigim iştir.. ütüyü bende hic sevmem :P
Bizim evde iki tane süpürge makinası var 3. olarakta yakın zamanda dyson almayı planlıyorum.. Philipsde gercekten cok iyi marka.. güzel bir model secmissin güle güle kullan :)

diclece hayata bakış said...

güle güle kullanın:) ev işleri zor. kendi kendini temizleyen evler olsa:)

CEPAYNASI said...

son zamanlarda bir reklam vardı,
'saçları üst kat komşunun çekiş gücü yüksek süpürgesi ile havalanan kadın'onu hatırlattı,
satış elemanı...:))

aranızdaki duygunun derinleşmesi konusunda birşey diyemeyeceğim,
ikili ilişkilere bulaşmamaktan yanayım:P

Burcu Çalışkan said...

eğer hem çalışıp hem ev işleri ile de haşır neşir olman gerekiyorsa durum çok sevimsiz demedi deme. heee sen yapıyormusun dersen hayır ama başta denemiştim hiç sevemedim :)))

POLLYANNA said...

Canimcim, pek oyle olmayacagini bile bile gule gule kullan emi :))

dusunenbalik said...

ödülün var kupiacım bloğuma bak :)

noyumberry said...

bloğumda ödülünüz var almaya
beklerim:) sevgiler..

Dominika said...

bende bir ödülün var tatlım :))