25 Ocak 2011 Salı

BASTIM DEKLANŞÖRE....

 Liseden çok yakın 7 arkadaşız biz aslında ...
Grubumuzun istikrarlı aşıkları ise yıllardır  süren aşklarını 2 sene önce evlenerek 1 ay önce ise bebeklerini kucaklarına alarak mutluluklarını pekiştirdiler..Bir pazar kahvaltısında 7 miz toplanmış bende makinemi birkaç poz çekerim diye yanıma almıştım...
O bir kaç pozun yaklaşık 100 kare olacağı aklıma gelmemişti...Bir profesyonelle çalışmaları gerektiğini üstüne basa basa defalarca sölemiş olsamda kimse dinlemedi beni... Bende günah benden gitti diyerek bastım deklanşöre....











12 Comments:

bitter said...

bence harikasın hafife alma kendini :))

Aynur (Küçük Hala) said...

zaten bir profesyonele yakışan çekimler yapmışsın, kutlarım...

sağlıkla büyütsünler bebeklerini...ve darısı isteyen herkese olsun inşaAllah

Yeşim said...

Harika kareler bunlar tatlım. Profesyonel bir fotoğrafçı gibi çekim yapmışsın. En doğal hallerini yansıtabilmişsin :) çok güzel kareler bayıldımmm. Bebişlerini sağlık ve mutlulukla büyütsün arkadaşların, aşkları hiç bitmesin :) Darısı isteyen özleyen herkese olsun inşallah.

Miss Sensible said...

Fotoğraflar muhteşem, fotoğraflardaki o kocaman göbek daha muhteşem :)
Biz de liseden 4 arkadaş hala gçrüşürüz ama kimse daha evlenemedi :)))

kupia papalina said...

bitter...
Teşekkür ederim...Beğenmene sevindim...

Aynur...
Yaaa bak şimdi utandım..Benimde tereddütlerim vardı..Beğenmene çok sevindim gerçekten:))İyi dileklerin için teşekkür ederiz..

Yeşim...
teşekkür ederim..Beğenmene çok sevindim..Kesinlikle katılıyorum...(ben senin sölediklerine ne kadar çok katılıyorum://) Umarım herşey herkesin gönlüne göre olur... Görüşürüz..

Miss sensible..
Hepimizin aslında o göbekte olduğumuzu bilmek ne kadar entresan..Çok güzel..Teşekkür ederimm...
Lise arkadaşları bir başka oluyor ama dimi...Biz şanslı insanlardanız:))

CEPAYNASI said...

bayıldım:)
kendine haksızlık etme sakın!!!
ben de olsam sana güvenirdim:)

Sümeyye said...

aaa bencede süper bi çekim olmuş,eminim doğumlarındada seni yanlarında isteyecekler :)

Berra Bayka said...

bence harika bi çekim olmuş hepsi samimi doğal çok beğendim.. bunu tekrar yapmalısın :)

Zeynep'in Evi said...

doğru bir karar vermişler:)

nihalasli said...

Cook guzel..Allah saglikla hayirla kucaklarina almayi nasip etsin..Sanirim dogum cokyakin cunku bebik koca gobuk yapmis:)

üzüm kuşu said...

fotolar süper ne kadar şirinler maşşallah

merve's fashion house said...

ellerine sağlık profesyonellere taş çıkartmışşın:) ayrıca 1.fotoğrafa bayıldımm :)