9 Aralık 2009 Çarşamba

Çook Çalışmam Lazım Çoookk!!!

Bu aralar çok yoğunum,cumartesi üniversiteden en yakınım,canımın nişanı var.. Aslında biz 3 kişiyiz evet ilk okuldaki gibi :DD aynı 1 elmanın 3 parçası gibi okadar farklıyız ki birbirimizden bazen ben bile şaşıyorum nasıl birbirize tahammül ediyoruz diye:))
Hemen planıma anlatıyorum kısaca şu şekilde cuma akşamından yola çıkıyorum büyük surprizimi (bu noktaya daha sonra değinicem)alıyorum yola koyuluyorum cuma akşamı kızlarla kalıyoruz cumartesi büyük güne zinde bir şekilde başlıyoruz...Süslen püslen akşam yüzükler takılırken salya sümük ağla.. evet sanırım suya dayanıklı bir rimel almalıyım ben
Ama tabi bu aşamalara ulaşabilmen için bir izin durumunu yürürlüğe koydurmam gerekiyor ve bu hafta hiç olmadığı kadar yoğunlaşan işlerimi bitiremessem direk veto yerim..... hıırrr düşüncesi bile içimi üşüttü....
Onun için ben şimdi altta araç çubuğumdan bana göz kırpan hesaplarıma dönmeliyim kulağımda müziğim...Herkese güzel  akşamlar yolluyorum buralardan...

                                           

4 Comments:

Dominika said...

iyi eğlenceler.. allah tamamına erdirsin inşallah..

komançi said...

arkadaşına mutluluklar dilerim.
parça inanılmaz derecede iyi geldi bana bu saatte. teşekkürler!

Burcu Çalışkan said...

hayırlısı olsun. umarım herşey düşündğün gibi olur, gelince anlatırsın detayları :))

Ballı Cimcime said...

Harika bir buluşma olacağa benziyor, bu güzel dostluklarla... Mutluluklar dilerim tatlım sevgili arkadaşına...