21 Şubat 2010 Pazar

NERELERDEYDİM, NERELERDEYİM:))

Ben geldim sonunda burdayım...Kısaca geçiyorum...
Şimdi ben işyerimde bir yükselme durumu yaşadım...İyi oldu güzel oldu tabii:)) Yalnız çok yoğunum bu aralar...Kendime zaten vakit ayırmayı unutmaya yüz tutmuştum artık unuttum sanırım:))
Sürekli halkım için çalışıyorum..Dağlarda bayırlarda yol yapılcak yerleri inceliyorum keşif yapıyorum (nedeninden dolayı internetle ilişkimi kesmek zorunda kaldım:))) ve ihalelere teknik analiz hazırlayıp fiyat belirlemesi yapıyorum artık...Şanslıyım, mutluyum, daha sorumluyum herşeyden, tadını çıkarıyorum şimdilik zaferimin:))...
Tek yaptığım ekstradan bildiğiniz üzere çeyiz alışverişi:)))
Hamen blogumun ana konusuna döniyim uzatmadan:))
Şimdi  Kütahya porselenden aldığım fincanlarımla başbaşa bırakıyorum sizleri...
Kütahya porselen de artık online satışa geçmiş...Ben tuttum bu online satış işlemini:))
Paşa kahve takımını sitesinden bulabilirsiniz...
90.00 TL ye 5 adet aldım kendilerinden...Değişik, güzel, havalı..Ben sevdim...



10 Comments:

JaDe said...

Terfi için tebrikler canım

Fincan takımın da çok şık, güle güle kullan

bilge said...

KUTLARIM SİZİ TERFİ ETMİŞSİNİZ BLOĞUMA YAPMIŞ OLDUĞUNUZ ZİYARET İÇİNDE TEŞEKKÜR EDERİM..YENİ FİYAT ANALİZLERİ İÇİNDE KOLAY GELSİN DİYORUM ÇOK ZEVKLİ BİR İŞ TİR BİLİRİM SEVGİ VE DOSTLUKLA...

POLLYANNA said...

Cnmcim tebrikler oncelikle, daha nice terfilerine...Pasa kahve seti de cok havaliymis gercekten begendim, gule gule kullan...

Unknown said...

Tebrik ederim canım!Yoğunsun ama memnunsundur umarım!
Aldıklarını güle güle kullan!Sevgiler...

pofiş♥ said...

tebrikler canım...

çeyizlerini deee gülleee güüleee kullan inşallah:)

Zeynep'in Evi said...

ben de çeyiz alışverişindeyimmmm:)
güle güle kullan bir de canım..

gulbahcesi said...

tebrik edrim,hayırlı olsun:)

ben de görmüştüm bu fincanları,gerçekten çok güzel,güle güle kullan:)

noyumberry said...

Terfin için tebrik ederim..sevgiyle kal..

Burcu Çalışkan said...

terfi içinde bu zevkli kahve takımı seçimi içinde tebrikler efendim :))

kupia papalina said...

Jade...
İkisi içinde çok teşekkür ederim...
Beğenmene çok sevindim
Görüşmek üzere..

bilge..
Blognuzu zevk alarak okudum akumayada devam edicem:))
Aslında analizleri yapıyordum ama teklif fiyatı atmıyordum..Artık maliyet ve hakediş biriminin müdürü oldum:))Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için...

Polyanna..
Teşekkür ederim..Güzeller dimi ben kütahyadan aldım..İlk gördüğümde vuruldum kendilerine...Zaten osmanlı turasını heryerde kullanabilirim:))

Kitap kurduyum ben...
Çok teşekkür ederim canım...Evet şimdilik herşey güzel:))Mutluyum, huzurluyum ve yoğunum...

pofidik şekerim...
İnşallah canım ikimizde en güzel günlerde kullanırız umarım çeyizlerimizi..Özene bezene uğraşıyoruz...vitrinlerin neden çeyizlerle doldurulduğunu şimdi daha iyi anlıyorum:)))

Zeynep...
:)) Ne güzel ne güzel..Yalnız değilim demekki...

Gül bahçesi...
Çok teşekkür ederim...
Kesinlikle katılıyorum...Bende çok severek aldım..Annem gibi vitrinimde saklamayı düşünüyorum:))Gerçekten kızlar yaşı ilerledikçe annelerine beniyomuş sanırı:)))

Noyumbery..
Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için öpüyorum kocaman...

Burcu...
Çok teşekkür ederim...Beğenmene ayrıyetten çok sevindim... Görüşmek üzere..